גוגל לא שוכח – הארץ, פברואר 2008

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

 

לא רק חברות שואפות לשנות את התוצאות של מנוע החיפוש כדי שאינפורמציה שלילית תידחק אל העמודים האחוריים. גם אנשים פרטיים כבר מבינים שלמוניטין שלהם נשקפת סכנה, כשכולם מחפשים את כולם ברשת.

למרות עשרות השירותים שפיתחה ורכשה, גוגל עדיין מזוהה בעיקר עם אותו דף לבן שמעוטר רק בכמה אותיות צבעוניות וחלונית אחת צרה, שמאחוריה מסתתר כל האינטרנט. המרכזיות של גוגל הפכה אותו לאמצעי שלא רק משקף מציאות אלא אף יוצר אותה – ברשת ומחוצה לה. המרכזיות הזאת הובילה גם להיווצרות תעשייה שלמה של קידום אתרים (אופטימיזציה של מנועי חיפוש – SEO), שמטרתה לסייע לאתרי חברות להגיע לראש דף התוצאות בגוגל ובמקביל לדחוק אחורה תוצאות שליליות עליהן.

file_0_original

 

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now