מיתוג מעסיק – איך לגרום לעובדים הטובים להגיע אליך?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

דובר פה רבות על נחיצות המיתוג האישי באינטרנט ובכלל לצרכים של מציאת עבודה, אבל הפעם אני רוצה להתייחס לצד השני של המתרס – המעסיקים והמגייסים – ואיך הם ממתגים את החברה, הארגון או העסק בו הם פועלים כמקום ש”שווה לעבוד בו”. אני לא מתכוון למיתוג (“הרגיל”) של חברה, אלא למיתוג שמכוון לעובד פוטנציאלי במטרה להקנות לו תפיסות וערכים חיוביים לגבי מקום העבודה, אליו הוא שוקל להגיע.מיתוג זה נקרא מיתוג מעסיק (Employer Branding), שהוא חלק אינטגראלי ממרכיב השיווק העסקי.

מיתוג עסקי

אם תפתחו את מדור הדרושים תגלו שם מודעות שנראות ממש כמו פרסומות רגילות (בעיקר של חברות תקשורת והייטק גדולות), הקוראות לעובדים פוטנציאליים לבוא לעבוד אצלם “כי כאן זה המקום הכי טוב לעבוד”. המלחמה על ליבו של העובד הפוטנציאלי היא קריטית, כי כל מקום מעוניין לגייס אליו את הטובים ביותר.

אז איך המעסיק יכול להשפיע על הערכים והתפיסות שלנו כמחפשי עבודה בעידן ה WEB2.0?

להמשך הקריאה – לחצו

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now