פרשת אייל גולן: מי “טיפל” בתוצאות חיפוש?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה
איברנד ניהול מוניטין באינטרנט - אייל גולן
אייל גולן – לא בוצעה פעילות על תוצאות החיפוש

כולנו זוכרים את הפרשה שבעקבותיה עלה הזמר אייל גולן לכותרות לפני חודש וחצי. מאז, מסתבר, מי שחיפש את שמו ב-Google הופתע לגלות שהאייטמים השליליים על הפרשה המביכה נעלמו. את מקומם תפסו אזכורים חיוביים, וכאלו שלא עוסקים בפרשה באופן ישיר.

בעקבות הממצאים הועלתה באתר The Marker כתבה שבה דובר על חשיבותו של תחום ניהול המוניטין באינטרנט, ואיתה ההנחה שמישהו “עשה עבודה” כדי להגיע למצב הזה. ובכן, לא נעשתה שום עבודה במקרה הספציפי של אייל גולן.

בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט, ניתן להגיע להצלחות גדולות בהשפיעה על תוצאות החיפוש, אבל במקרה הזה, כמו גם במקרים אחרים של אנשים שנמצאים בכותרות, קיים שוני גדול.

מאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand, מסביר על הנושא בפוסט אורח שפורסם באתר ASKPAVEL – לחצו לקריאה.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button