צפו בהרצאה מכנס “אני המותג”: החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מנכ”ל ובעלי חברת eBrand, מאור קפלנסקי, הרצה בכנס “אני המותג” שנערך בכפר המכביה ברמת גן בנושא החשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט בעידן הנוכחי.

הכוח של Google וחיפוש המידע באינטרנט בכלל, התעצם בשנים האחרונות. השם שלנו ב-Google הפך לבסיס למיתוג האישי שלנו ברשת. שמנו בעמוד התוצאות הראשון קובע את הרושם הראשוני הדיגיטלי בעיני אחרים. זהו למעשה, כרטיס הביקור שלנו באינטרנט. אם אדם כלשהו יצר רושם חיובי ראשוני עליכם, ובסוף היום תקישו את שמו ב-Google ותמצאו עליו מידע בעייתי, ספק אם תרצו לבצע איתו עסקים או לקבל את שירותיו.

הדבר נובע מכיוון שאנו מעריכים את Google כמקור סמכות, בעל מידע שנאסף במשך שנים ובאינספור נושאים. כיום, כ-90 אחוזים מהגולשים בישראל מחפשים מידע ב-Google ורק 10 אחוזים מהם עוברים לעמוד השני. החיפוש באינטרנט הפך לכלי מרכזי כל-כך, עד שמעסיקים נוטים לזמן מועמדים לראיונות עבודה רק לאחר שעברו סינון, דרך תוצאות החיפוש.

ההבדל בין קידום אורגני לניהול מוניטין

בהרצאה הוסברו ההבדלים בין קידום אורגני (SEO) לניהול מוניטין (ORM) – אם בקידום אורגני המטרה היא להופיע גבוה בתוצאות תחת ביטויי מפתח, בניהול מוניטין המטרה היא ליצור שליטה בתוצאות החיפוש. פעמים רבות, ניהול מוניטין חשוב הרבה יותר מ-SEO, שכן הקידום האורגני עלול להיות לא אפקטיבי אם שם ישנו אזכור שלילי תחת שם המותג.

בהמשך ההרצאה הוסבר למי מתאים שירות ניהול מוניטין באינטרנט וניתנו לקהל מספר טיפים לניטור מוניטין באופן עצמאי.

צפו במצגת מההרצאה:

צפו בתמונות מההרצאה ומהכנס:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button