קמפיין בחירות אינטרנטי – ניר ברקת, מטה ירושלים אחת (בשיתוף יורו ישראל)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

1024px-Nir_Barkat_2010ניר ברקת היה בין המתמודדים הבולטים בבחירות 2008 לרשויות המקומיות שהשתמש באינטרנט כדי להפגין נוכחות, להעביר מסרים וליצור קשר עם הבוחרים. זה השתלם לו.

eBrand ליוותה את קמפיין הבחירות של ניר ברקת בזירה האינטרנטית. הקמפיין כלל הקמת בלוג ממותג, מיתוג אישי בפייסבוק, הקמת ערוץ YOUTUBE, גלריות ב- FLICKR, השתלבות בשיחות גולשים בפורומים השונים, טוקבקים וניטור ודיווח על שם המותג (“ניר ברקת”) ומתחריו בכנסת. פרשנים רבים ייחסו את היבחרו לראשות העירייה להשפעה ולאפקט שיצר קמפיין האינטרנט.

מצגת קמפיין בחירות אינטרנטי – ניר ברקת

צרו עמנו קשר עוד היום לדוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם

* יתכן והלקוח ביצע פעולות אינטרנטיות שאינן באחריות eBrand לאחר פרסום מידע זה

[/vc_column_text][dt_gap height=”20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][dt_fancy_image type=”image” image=”https://www.ebrand.co.il/wp-content/uploads/2014/11/df.jpg” style=”1″ width=”600″ padding=”10″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ margin_left=”0″ margin_right=”0″ align=”center” animation=”fade” lightbox=”true”][dt_gap height=”20″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row]

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now