קמפיין בחירות אינטרנטי – ניר ברקת, מטה ירושלים אחת (בשיתוף יורו ישראל)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

1024px-Nir_Barkat_2010ניר ברקת היה בין המתמודדים הבולטים בבחירות 2008 לרשויות המקומיות שהשתמש באינטרנט כדי להפגין נוכחות, להעביר מסרים וליצור קשר עם הבוחרים. זה השתלם לו.

eBrand ליוותה את קמפיין הבחירות של ניר ברקת בזירה האינטרנטית. הקמפיין כלל הקמת בלוג ממותג, מיתוג אישי בפייסבוק, הקמת ערוץ YOUTUBE, גלריות ב- FLICKR, השתלבות בשיחות גולשים בפורומים השונים, טוקבקים וניטור ודיווח על שם המותג (“ניר ברקת”) ומתחריו בכנסת. פרשנים רבים ייחסו את היבחרו לראשות העירייה להשפעה ולאפקט שיצר קמפיין האינטרנט.

 

 

מצגת קמפיין בחירות אינטרנטי – ניר ברקת

צרו עמנו קשר עוד היום לדוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם

* יתכן והלקוח ביצע פעולות אינטרנטיות שאינן באחריות eBrand לאחר פרסום מידע זה

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: