קמפיין בחירות אינטרנטי – ציפי לבני, מטה קדימה (בשיתוף ארד תקשורת)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

Tzipi_Livni_Conference_fקמפיין הבחירות לכנסת האחרונה התאפיין בשימוש הנרחב של המפלגות והמועמדים באינטרנט. גם בישראל השכילו להבין את הכוח שיש לרשת בעיצוב ובהשפעה על דעת הקהל הפוליטית.

במסגרת קמפיין הבחירות של קדימה הייתה שותפה eBrand לצוות הדיגיטל שהוקם על ידי ארד תקשורת. מטרת הקמפיין הייתה להכיר לציבור הרחב את ציפי לבני על ידי בניית מיתוג אישי באינטרנט. eBrand ליוותה וייעצה לארד תקשורת לאורך כל הקמפיין במהלכו הוקם הבלוג של ציפי לבני, ערוץ יוטיוב ממותג, גלריות ב- Flickr, כרטיסי פרופיל ממותגים ברשת החברתית קפה דה-מרקר, תפוז ו- FACEBOOK ופלטפורמות נוספות ב- NRG, ישראבלוג ואפילו ערוץ הילדים. הקמפיין הוכתר כהצלחה, למרות שציפי לבני לא נבחרה בסופו של דבר לראשות הממשלה.

* יתכן והלקוחה ביצעה פעולות אינטרנטיות שאינן באחריות eBrand לאחר פרסום מידע זה

צרו עמנו קשר עוד היום לדוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: