קמפיין מוריס טלנסקי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

צו איסור הפרסום שהוטל על שמו של החשוד במתן שוחד לראש הממשלה אהוד אולמרט הפך את הפרשה החמורה לפארסה הגדולה של יום העצמאות ה- 60 למדינתנו. מבלי להיכנס לשיקולים של המשטרה ובית המשפט, האפקטיביות של צו איסור פרסום על נושא כל כך מדובר בעידן הנוכחי של האינטרנט מועדת לכישלון, במיוחד נוכח העובדה שפרטי הפרשה ושמו של מקבל השוחד (לכאורה) פורסמו לפני החג בכלי התקשורת הזרים.

כשפורסמה הידיעה ושמו של מוריס טלנסקי בניו יורק פוסט ב- 6 במאי, יומיים לפני שהותר פרסום שמו בכלי התקשורת בישראל, חשבתי שיהיה מעניין לבדוק כמה פעמים גולשים ישראלים חיפשו את השם שלו בגוגל, ובמקביל לעורר באזז ולהחדיר את נחיצותו של המיתוג האישי באינטרנט על ידי תנועת גולשים מאסיבית לבלוג הזה.

להמשך הקריאה לחצו – גם אתם חיפשתם את מוריס טלנסקי בגוגל?

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now