שישה שלבים לניהול מוניטין באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהבסיס שלו היה בדרך כלל פעילות “הדחקת אזכורים שליליים“, הפך לתחום מרכזי וחשוב בניהול של מותג, אדם או גוף מסוים. עבודת ניהול המוניטין מתבצעת במספר שלבים ומצריכה סבלנות רבה. לעתים קמפיין ניהול מוניטין עשוי לארוך זמן רב, תלוי בכמות וחוזק האזכורים השליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.

על מנת להמחיש מה אנחנו עושים בתהליך, השתמשנו בכלי הנחמד של PREZI, ובעזרת המצגת ניסינו להסביר מהם השלבים העיקריים בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט.

לחצו להגדלה

  1. עריכת מחקר ועבודת הכנה. בדיקה של כמות האנשים שמחפשים את שמכם ומנתחים את תוצאות העמוד בגוגל.
  2. השגת שליטה על התוכן. אנחנו יוצרים פלטפורמות תשתית הכוללות דומיין, שרת ואתר אינטרנט.
  3. בניית נוכחות ברשת. אנו יוצרים עשרות פרופילים ציבוריים בפלטפורמות תוכן חיצוניות.
  4. עדכון פלטפורמות התוכן. אנו מעדכנים את אתר האינטרנט שלך ואת הפלטפורמות החיצוניות שלך אחת לשבוע.
  5. אופטימיזציה. אנו מבצעים פעולות תוכן ופעולות טכניות כדי לשפר את הנוכחות והאזכורים החיוביים שלך בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל.
  6. דיווח וניתוח. קבלת נתונים עדכניים על תעבורה באתרים, דירוגים, קישורים ועל אזכורים שליליים וחיוביים.
צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now