שלושת ה- P’s למיתוג אישי אפקטיבי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי –INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט

לתהליך של בניית מיתוג אישי יש כבר לא מעט תיאוריות ומתודולוגיות. זה מה שקורה כשיש תחום “חם” וכל אחד רוצה להפגין בו את המומחיות שלו. אין בזה כל רע, כל עוד בטיפים ובעצות יש היגיון והם באמת יכולים לתרום לבן אדם שקורא אותם. חשוב גם שהמסר יהיה תמציתי ברור וקולע, וכזה מצאתי אצל איש יחסי הציבור והבלוגר Roy G. Miller מחברת RGM COMMUNICATION.

מיתוג אישי מבוסס על: PERSON, PAPER ו-POWER

להמשך קריאה לחצו –שלושה P למיתוג אישי אפקטיבי

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: