אינפוגרפיקה: האנטומיה של תוכן שיווקי ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

האם ידעתם שכ-60% ממשתמשי פייסבוק וטוויטר, נוטים להמליץ על מותגים שהם בעצמם “עוקבים” אחריהם? או למשל שהשיווק מפה לאוזן (גם לא זה הפורמאלי), אחראי לכ-50% מהחלטות הרכישה של צרכנים?

עבור עסקים מכל הסוגים והגדלים, אלו נתונים חשובים מאוד. רעיונות טובים מתפשטים מהר ותוכן טוב מגיע רחוק יותר. בנוסף, מחקרים הראו כי “תוכן מעניין”, הוא אחת משלושת הסיבות הראשיות לכך שגולשים “עוקבים” אחרי מותגים במדיה החברתית, מה שהופך את הרלוונטיות והאיכות של התוכן והעדכונים הנמסרים לעוקבים, לחשובים מתמיד – ליצירת הקשר עם הצרכן הפוטנציאלי.

האינפוגרפיקה המצורפת למטה, שנערכה על ידי +CONTENT, מספקת מבט קרוב יותר על האנטומיה של שיווק תוכן מותגים. בפניכם מספר נקודות חשובות מתוכה:

  • חברות עם בלוג רשמי משיגות יותר מבקרים וקישורים נכנסים לאתריהן
  • 63% מהמותגים מעידים כי שיתוף תכנים במדיה החברתית שיפר את אפקטיביות השיווק שלהם
  • בלוגים משפיעים על החלטות הרכישה הרבה יותר מאשר מגזינים

לחצו על התמונה להגדלה:

שיווק במדיה החברתית

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button