דף הבית » בעקבות עדכון: Google מתאים את תוצאות החיפוש למיקומכם

בעקבות עדכון: Google מתאים את תוצאות החיפוש למיקומכם

בתקופה האחרונה ביצע Google מספר עדכונים באלגוריתם שלו, ובין היתר הופעל עדכון בשם PIGEON. מדובר בעדכון שמשפיע על תוצאות החיפוש לפי הקשר מקומי (לוקאלי). למעשה, העדכון נכנס לישראל בחודש דצמבר 2014. מחקר שביצעה חברת ZEFO, מצביע על כך שכ-45% מהביטויים הושפעו בעקבות עדכון זה. התוצאות המוצגות, למשל, בחיפה, יהיו שונות מהתוצאות שיוצגו באשדוד.

מסתבר, ש-Google שכלל מאוד את הדרכים לדעת מהיכן אנחנו מבצעים את החיפושים שלנו (בין אם על ידי כתובת IP, מיפוי רשת ה-WiFi ועל ידי דרכים נוספות) – גם אם אנחנו מנסים לנטרל את העדפות הגלישה שלנו ולא גולשים באמצעות המשתמש שלנו ב-Google. העדכון כאמור, משפיע על אופן הצגת תוצאות החיפוש, כאשר בחלק מהמקרים אנחנו נראה מפה ושילוב של מיקומי העסקים העולים בתוצאות.

ניתן לראות את ההשפעה של עדכון ה-PIGEON באמצעות "כלי חיפוש" ושינוי שם העיר שממנה מבוצע החיפוש. שימו לב, למשל, איך חיפוש הביטוי "עורך דין" מניב תוצאות שונות בחיפוש מחיפה ובחיפוש מאשדוד:

024-3-1

024-3-2

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button