דירוג אתרי המאמרים בישראל

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
אתרי מאמרים באינטרנט
דירוג 26 אתרי המאמרים באינטרנט הישראלי

אתרי מאמרים הם חלק בלתי נפרד מעבודת קידום אתרים טובה. אתרים אלו נועדו בכדי לעזור בהפצת תוכן ושליחת קישורים מהם לאתר אותו אנו רוצים לקדם ואליהם בחזרה, כל זאת – לצורך סריקת התוכן על ידי מנועי החיפוש והעלאת הדירוג של האובייקט המקודם בתוצאות החיפוש.

הצורך בהפצת הקישורים הביא עמו גם תופעה נרחבת של אתרי מאמרים נחותים הנפתחים חדשות לבקרים (שחלקם גם נסגרים באותה מהירות…).

הקריטריונים על פי הם נמדדת איכותו של אתר המאמרים הם:

  • הממשק – ממשק משתמש לא נוח או איטי, עשוי לעכב את העבודה ולבזבז זמן יקר שלא תמיד שווה את התוצר הסופי של האתר.
  • חוזק במנועי חיפוש – אולי המרכיב החשוב ביותר. אתרים שלא מתוכננים בצורה נכונה מבסיסם, יסרקו בצורה לא איכותית על ידי מנועי החיפוש ולא יועילו בקידום התוכן המבוקש.
  • תנועה – אתר המייצר כניסות גולשים רבות ידורג בצורה גבוהה על ידי מנועי החיפוש ובכך הקישורים היוצאים ממנו יחשבו לאיכותיים יותר.
  • עמוד פרופיל – עמוד פרופיל בו ניתן לכתוב את פרטי המותג (הפרטי או העסקי) אשר אליו משויך התוכן המקודם, עוזר ליצירת נראות מקיפה ואיכותית יותר של המותג ברשת.
  • איכות וארגון התוכן – באתרי מאמרים עם הרבה תוכן, חשוב מאוד הסדר והארגון. תוכן שמסודר בצורה לא נעימה לעין ומבולגן על המסך, יגרור יציאות מהירות של גולשים מן האתר. בנוסף, חלק מאתרי המאמרים דורשים את אישורו של התוכן על ידי צוות האתר לפני פרסומו. במקרים כאלה, התוכן הופך בד"כ לאיכותי יותר.

לאור ניסיוננו בעבודה מול אתרים אלו, בתרשים למעלה הבאנו בפניכם טבלת דירוג מפורטת של 26 אתרי מאמרים הקיימים היום באינטרנט הישראלי.  :

מכירים עוד אתר מאמרים? נשמח לקרוא את דעתכם עליו – תנו בתגובה!

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button