המיתוג האישי הוויזואלי של מרק צוקרברג

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

כמו כל עכברי האינטרנט, גם אנחנו צפינו במסיבת העיתונאים של פייסבוק, בה הכריזה הרשת החברתית על שירות מסרים חדש שיתחרה ב-GMAIL.ggg

מסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור אינטרנטי חי, הסביר צוקרברג במה יהיה שונה וטוב יותר השירות של פייסבוק מאימייל רגיל. עד שהשירות לא יהיה נגיש לכולנו, לא נבין אם אכן יש כאן מהפכה. מה שבאמת תפס אותנו, היה האירוע עצמו, שהזכיר יותר ישיבת אגודת סטודנטים, מאשר מסיבת עיתונאים להשקת שירות חדש של חברה ששווייה מליארדים.

ומה יצר את אותו הרושם? החדר שהזכיר אולם התעמלות, כיסאות הפלסטיק עליהם ישבו העיתונאים, אווירה לא פורמלית, במה מאולתרת ויותר מהכל – צורת הלבוש של צוקרברג.

הטי שרט הסטודנטיאלי הדהוי, הג'ינס המשופשפים ונעלי הספורט הלא-אופנתיות, הם לא בדיוק פרטי הלבוש שהייתם מצפים למצוא על גופו של מי שלפי ההערכות הרווחות, שווה 6.9 מליארד דולר, ועוד באירוע כזה.

אל תטעו, מאחורי המראה המרושל עומדת מחשבה מוקפדת ביותר. לצוקרברג חשוב מאד שנגבש אודותיו ערכים ותפיסות כמו מהפכן, חנון, צעיר, אותנטי והחשוב מכל – אחד-שלא-מעניין-אותו-כסף-או-סטטוס.

לפוסט המלא בנושא לחצו כאן

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button