חדש! פוסטים ב-Google My Business ימשיכו להופיע אחרי 7 ימים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

חברת Google וחברות הבת שלה מרבות להוציא עדכונים ושדרוגים למוצרים השונים. תחת גוגל אפשר למצוא את מערכת ההפעלה אנדרואיד, דפדפן כרום, אפליקצית הניווט WAZE ועוד הרבה מאוד מוצרים שזוכים מפעם לפעם לעדכוני גרסה, מתיחות פנים ואף שינויי לוגו וצבעים. 

הפעם אנחנו מבשרים לראשונה כי גוגל הוציאה עדכון לפלטפורמת העסקים שלה, הנקראת Google My Business. כמעט שנה חלפה מאז פרוץ מגפת הקורונה, שבמהלכה חסמה גוגל את האפשרות להשאיר חוות דעת לעסקים בשל המצב הרגיש, אך זו הסירה את המגבלה כעבור כמה חודשים. 

כעת השיפור המרכזי ב-Google My Business הוא פרסום של פוסטים והופעתם בתוצאות החיפוש, גם אם עברו למעלה מ-7 ימים. 

בכך גוגל מאפשרת זמן ארוך של חשיפת עדכונים ומבצעים ללקוחות ולגולשים שחיפשו את שם העסק, מה שיכול לתרום לניהול המוניטין העסקי ולשיווק בית העסק. פרסום פוסטים מעיד כבר בתוצאות החיפוש הראשית של גוגל כי לבעלי העסק אכפת מהנוכחות הדיגיטלית כפי שאכפת לו מהלקוחות שלו, ולכן יש לדאוג לפרסם בעמוד ה-Google My Business פוסטים על בסיס שבועי, בדומה לרשתות חברתיות אחרות. היתרון בעמוד זה, הוא החשיפה הרבה שהעמוד מקבל, ולא צריך להיות חבר ברשת חברתית כדי לקבל עדכונים או מבצעים. אלו מוצגים ישירות בתוצאות החיפוש של גוגל. 

מה היה עד עכשיו?

עד עכשיו, מי שפירסם בעמוד העסק שלו פוסטים או מוצרים, ידע שהפרסומים האלה נשארים למשך 7 ימים בעמוד ה-1 של תוצאות החיפוש תחת שם המותג, ואז ניתן להגיע אליהם רק באמצעות לינק ישיר או חיפוש מעמיק בדף העסק.

כעת עם העדכון החדש, אפשר לראות פוסטים שעלו לפני יותר מ-7 ימים, כלומר שבועות וחודשים. העדכון החדש יכול לחשוף יותר לקוחות ויותר גולשים שמחפשים את שם המותג ב- Google לעדכונים, מבצעים, חדשות ומוצרים חדשים. 

כדי לבדוק את העדכון החדש, חיפשנו בגוגל מספר עסקים מפורסמים כדי לראות אם העדכון נכנס גם לישראל, ואכן אפשר לדווח כי העדכון החדש הגיע גם אלינו. אספנו כמה דוגמאות כדי להמחיש לכם את תאריך הפרסום והופעת הפוסטים בתוצאות החיפוש בגוגל, בצד שמאל של המסך דרך קופסת המידע הידועה. 

חוזרים לשגרת קורונה עם עדכוני בריאות

במהלך החיפושים אחר פוסטים שנשארו יותר מ-7 ימים, נתקלנו בעדכון בריאותי של מגפת הקורונה, המופיע כבר בקופסת המידע בתוצאות החיפוש.

באופן אישי זו הפעם הראשונה שבה אנחנו רואים בית עסק המפרט לפרטי פרטים על שגרת הקורונה ועמידה בתו הסגול ובתקנים המחמירים של משרד הבריאות, זאת כשבוע לאחר פתיחת המשק מחדש. חשוב לדעת כי הממשק הניהולי של Google My Business מאפשר כמעט שנה לשלוח ולדווח על עדכוני קורונה ישירות מבית העסק, כולל שעות פעילות חדשות או הקפדה על הוראות מיוחדות. 

כשעוד ועוד ענפים יפתחו במשק, אחד הדברים הקריטיים שבעלי העסקים יצטרכו לבצע, הוא התאמת העסק לתו הסגול או הירוק של משרד הבריאות. עדכונים בנושא קורונה כפי שמוצגים מעלה בתמונה, הם הדרך הקלה והיעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות ולגרום להם להרגשה בטוחה ובריאה, ועל הדרך להניע אותם להגיע לעסק או ליצור קשר בצורה דיגיטלית. 

מקור

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button