חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש! ביקורות Google Reviews מופיעות בבולטות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בשקט בשקט, ללא הודעה מוקדמת, גוגל החלה לשלב בחלק מתוצאות החיפוש גם חוות דעת וביקורות הלקוחות מדף הGoogle Reviews. 

מדובר על פיצ'ר חדשני שעד לפני זמן קצר לא הופיע בכלל, ומבדיקה שביצענו, ברוב בתי העסק הוא כלל לא קיים. אותו חוות דעת מופיעות כאשר מחפשים את השם הספציפי של בית העסק, ולא מחפשים מילת חיפוש רחבה כמו "מספרה", "בית מלון" או "מסעדה". 

אם עד כה, הביקורות וחוות הדעת שהגולשים השאירו בדף העסק, נשארו רק בעמוד ה-Google My Business או במפות, הרי שהתוסף החדש משנה את פני הדברים. גוגל מנסה להתחרות באמצעות פיצ'ר זה באתרי דירוגים של בתי מלון, מסעדות ואטרקציות כמו טריפ אדוויזור, בוקינג, הוטלס.com ואפילו קבוצות וקהילות ממליצים בפייסבוק.

ביקורות על המגדל של טראמפ בניו יורק

ומה הדבר אומר?

לאור שינוי המגמה של Google, ניתן לראות כי היא אט אט משלבת את הפיצ'רים החברתיים שלה בתוך תוצאות החיפוש האורגניות של בתי עסק, ולהם דפי עסק ב-Google My Business. בית עסק שאינו מנהל או מנהלים עבורו דף עסקי ב-Google My Business, עלול להישאר מאחור בכל הנוגע לניהול עסק בעולם האינטרנט והדיגיטל. פרסמנו פה בבלוג מספר רב של כתבות העוסקות בניהול דף Google My Business ואף הסברנו את החשיבות של הדבר. 

שימו לב איך גוגל מבליט את הביקורות בתוך קופסת המיתוג

 

לקוחות פוטנציאליים ותיירים מרבים לחפש חוות דעת וביקורות על בתי עסק, במיוחד כאלו שאינם מוכרים. כעת, עם החדרת הביקורות הללו לתוצאות החיפוש, חשיבות הביקורות החיוביות והמענה מצד בית העסק, הם בגדר MUST. עם זאת, חשוב לציין שהפיצ'ר הנ"ל עובד לפי שעה רק במנוע חיפוש Google.com ולא בישראל.  

אנחנו ב-eBrand, מנהלים מספר גדול של חשבונות Google My Business, ואף מציעים שירותים משלימים לניהול הדף, כמו הכנסת תמונות, סרטונים ופוסטים, עונים לתגובות וביקורות, מקיימים קשר רציף עם לקוחות בית העסק ומניעים אותם להשארת חוות דעת, ואף אוספים עבור הלקוח לידים ולקוחות מתעניינים. 

אם אתה בעל עסק כלשהו, ואין לך עדיין דף מנוהל ומקצועי ב-Google My Business, לאור השינויים שדף זה עתיד לעבור, אתה מוזמן ליצור עימנו קשר ולקבל הצעה להקמת וניהול דף עסקי ב-Google.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button