מדריך | כך תניעו את הלקוחות להשארת חוות דעת בגוגל

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

נושא חוות הדעת נידון כמעט בכל דיון בשיווק דיגיטלי. אחת השאלות המרכזיות היא, איך ניתן להניע את הלקוחות המבקרים בבית עסק מסוים, לכתוב ולהשאיר חוות דעת והמלצות בדף העסקי שלהם בגוגל.

הדרך האידיאלית, היא כמובן לשלוח להם לינק ישירות לדף העסק בגוגל, כך שיוכלו להכניס את הביקורות וההמלצות ישירות אל עמוד ה-Google Reviews. לטובת העניין, מובא לפניכם מדריך פשוט קל, המלווה בסרטון, ובו הוראות כיצד לשלוח ללקוחות לינק להשארת חוות דעת והמלצות, דרך הוואטסאפ או המייל. בסופו של דבר, הלינק מוביל את הלקוח אל עמוד ה-Google Reviews, המופיע גם בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם במפות Google. מכאן, שהחשיבות של חוות הדעת גדולה במיוחד:

  1. תחילה, יש להיכנס לאזור המפתחים של גוגל בקישור הזה – https://developers.google.com/places/place-id.
  2. לאחר מכן, יש לרשום במפה בצורה מדויקת את שם בית העסק (אם מדובר בסניף אז גם לרשום את המיקום של הסניף).
  3. מצאתם את בית העסק? העתיקו את מזהה המקום (Placeid) מהמפה.
  4. הדביקו אותו בסיום של הלינק הזה אחרי סימן השווה:http://search.google.com/local/writereview?placeid=
  5. כעת יצא לכם לינק ארוך מאד. מומלץ למתג את הקישור על ידי שירות BITLY לדוגמה.
    את הלינק המקוצר והממותג, יש להעביר בוואטסאפ או במייל ללקוחות, ולבצע מעקב כניסות דרך שירות BITLY
  6. רוצים מידע נוסף ניהול חוות דעת? כנסו ללינק הבא: http://bit.ly/ebrandgooglereviews

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button