למה איש דיגיטל חייב נוכחות חיובית מקצועית תחת שמו ב-Google?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

האם הייתם בוחרים אדריכל בלי לבדוק עיצובים ותכנונים קודמים שלו? הייתם קובעים טיפול רפואי אצל רופא בלי לקרוא או לשמוע על המלצות? ומה עם עורך דין? הייתם פשוט בוחרים בתוצאה הראשונה ב-Google, בלי לשמוע מלקוחות שלו איך השירות? כך קורה גם בתחום הדיגיטל – איש דיגיטל שעוסק בשיווק דיגיטלי, מיתוג אישי, ניהול מוניטין ו-SEO – חייב שיהיו לו כלים להציג את העבודות, את הניסיון ואת הידע שלו בתחום.

כסוכנות, שעוסקת בניהול מוניטין באינטרנט, אז על אחת כמה וכמה, אנחנו חושבים שלאיש דיגיטל חייבת להיות נוכחות חיובית מקצועית תחת שמו בתוצאות החיפוש ב-Google. כשם שאנחנו מחפשים נותני שירות, בעלי מקצוע, בתי עסק ומוצרים ב-Google, כך גם עלינו לחפש את שמות המועמדים ששולחים לנו קורות חיים במטרה להתקבל לעבודה.

הסנדלר הולך יחף

כחלק משינוי האסטרטגיה בחודשים האחרונים, הוחלט כי ב-eBrand, תהליך סינון המועמדים יעבור עדכון, ורק מועמדים שיש להם נוכחות חיובית מקצועית, עם תיק עבודות וכתבות שאפשר לקרוא, ימשיכו בתהליך הקבלה. כלומר, במקום שאנשי משאבי האנוש יעברו על קורות החיים, יבדקו התאמה למשרה, יעברו סימולציות ומבחנים ואז יוחלט אם לקבלם לעבודה, התהליך עצמו מתייעל ומתקצר. אין נוכחות חיובית מקצועית ב-Google? אין משרה.

נוכחות דיגיטלית חיובית מקצועית ב-Google היא קריטית לעובד בתחום הדיגיטל. כמי שמייצר ומפרסם תכנים ועבודות עבור לקוחות שונים, הרי שהדבר מחייב גם אותו, שכן אם לא, הוא יהיה בגדר "סנדלר שהולך יחף". חיפוש קצר ב-Google אמור להציג את עבודותיו ויצירותיו הקודמות של איש הדיגיטל, כולל גם פרופילים ברשתות חברתיות או בלוגים.

מכאן, שהעובדים החדשים שייכנסו לעבוד בסוכנות eBrand יהיו בעלי נוכחות דיגיטלית חיובית מקצועית ואם יהיו להם עבודות, כתבות, פרויקטים ויצירות קודמות, זה לא רק ייתן להם יתרון על מועמדים אחרים, זה גם מייעל ומקצר לנו, כמעסיקים את תהליך הקבלה. כך גם ההתרשמות מצדנו כמעסיקים תהיה טובה יותר, ותעזור בהליך קבלת ההחלטות והמשך הגיוס.

הכירו את Mebrand

שירות נוסף שהשקנו לא מזמן, הוא אפשרות לייצר מיתוג אישי בכמה שלבים קלים ופשוטים, בעלות נמוכה מקמפיין מיתוג אישי רגיל בסוכנות. השירות באתר Mebrand מבוסס על עבודה עצמאית עם תמיכה מרחוק של הצוות הטכני בסוכנות, כאשר תוך מענה קצר למספר שאלות, אפשר להתחיל בקמפיין למיתוג אישי, להבלטת הנוכחות של האדם או המותג בתוצאות החיפוש. לאחר סיום הקמפיין, לאדם או למותג יהיו מספר פרופילים ברשתות החברתיות, ודריסת רגל משמעותית בתוצאות החיפוש תחת שמו.

כחלק נוסף מהשירות, אפשר לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי, המאפשר הצגת פרטי יצירת קשר וקישור ישיר לפלטפורמות השונות שהוקמו במהלך הקמפיין למיתוג אישי, וכן מעקב וניטור תוצאות חיפוש למשך חודש, כדי לבחון כיצד הפרופילים מופיעים בתוצאות החיפוש.

להדגיש את נושא איברנד, מחפשים רק אנשים עם נוכחות דיגיטלית + הטמעה של פוסט מהפייסבוק. להראות תיק עבודות ונוכחות קודמת ב-Google.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button