למה חשוב שפעילות ניהול מוניטין באינטרנט תתבצע בצוות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
צוות eBrand

ניהול מוניטין (ORM) הוא תחום ייחודי בדיגיטל ומאגד בתוכו נושאים רבים. במקרים מסוימים, פרויקט ניהול מוניטין נחשב למורכב יותר מפרויקט של קידום אתרים (SEO). מטרת פעילות ניהול מוניטין היא להביא לתוצאות חיוביות ולשליטה בחיפוש Google, ולא רק לדאוג לקידום האורגני של אתר מסוים, כמו בפרויקט קידום אתרים רגיל.

לשם כך, יש להקים נכסים חדשים כמו אתרים ופרופילים, ליצור תוכן איכותי שיעלה אליהם באופן שוטף, לפרסם כתבות עיתונאיות ועוד. במקביל ליצירת התוכן, נעשות פעולות אופטימיזציה ומתבצע מעקב תדיר אחר השינויים בתוצאות החיפוש. על מנת שפעילות ניהול המוניטין של אדם או חברה תתבצע על הצד הטוב ביותר, חשוב לעבוד בצוות. כך אנו ב-eBrand עובדים במשך שנים ארוכות ומהניסיון המקצועי שלנו, זה נותן את המענה הטוב ביותר ללקוחות. אז למה חשוב שפעילות ניהול מוניטין באינטרנט תתבצע בצוות? הנה חלק מהסיבות.

מקצועיות

בתחום הדיגיטל יש אנשי מקצוע רבים וטובים, "תותחים" בתחומם, אך גם המומחה הגדול ביותר לא יכול לחלוש על כל אספקט ואספקט. לכן, בצוות פרויקט ניהול מוניטין נמצאים מנהלי תוכן ומנהלי אופטימיזציה. כל מנהל מומחה בתחומו ולא מדובר על אדם אחד שעושה הכל. לשם המחשה, לקוח בפרויקט ניהול מוניטין גדול זקוק להקמת נכסים דיגיטליים והכנסת תוכן אליהם. בזכות עבודת הצוות הוא מקבל את החבילה השלמה על ידי אנשי מקצוע מכל תחום.

צוות eBrand

גיוון בתפקידים

בכל פרויקט יש הגדרת תפקידים ברורה, כך שאין "כלבויניק" שעושה קצת מהכל. מנהל הפרויקט מסתכל עליו ממעוף הציפור ומנהלי התוכן והאופטימיזציה מטפלים כל אחד בתחומו. מנהל התוכן מבין באופטימיזציה ומנהל האופטימיזציה מבין בתוכן, אך כל אחד מתמקד בתפקידו ומשתף פעולה עם השני כדי ליצור תיאום וסנכרון בכל רכיבי הפרויקט.

מענה מהיר ללקוח

עבודת צוות בניהול מוניטין מסייעת למתן מענה מהיר ללקוח. במקום שאדם אחד יהיה עסוק בצד המקצועי ויזניח את מתן העדכונים הדרושים מעת לעת, צוות יכול לחלק בצורה אופטימלית את העבודה ולדאוג לספק מענה נאות ללקוח מוקדם כל שאפשר.

צוות eBrand

יחס אישי ללקוח

הלקוח מקבל יחס אישי בזכות עבודת הצוות, או במילים אחרות: לפרויקט יש "הורים". כל לקוח זוכה למלוא תשומת הלב, שמתאפשרת בזכות חלוקת עבודה בצורה נכונה. ישנם מספר ערוצים שבעזרתם הלקוח יכול לפנות בכל שאלה ולקבל את היחס הראוי.

מתן גיבוי

בעבודת צוות קיים גיבוי באופן תמידי, כך שהקמפיין לא נעצר במקרה של מחלה חלילה או עזיבה של עובד. הפרויקט של הלקוח לא תלוי באדם אחד בלבד, אלא מחולק לשאר אנשי הצוות, שביכולתם לחפות זה על זה במקרה הצורך. קיימים יתרונות גדולים מאוד לצוות שיושב ביחד כקבוצה מגובשת ולא מורכב מפרילנסרים זמניים. האינטראקציה משפרת את התוצרים ואת התוצאה אליה שואפים להגיע בסופו של דבר.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button