eBrand באתר 'התעשייה' על חשיבות מיתוג המעסיק בזמן הקורונה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

תקופת הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים בכל תחומי החיים, בדגש על כלכלה ומציאת תעסוקה. בכתבה מיוחדת שהתפרסמה באתר "התעשייה", מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, הסביר כיצד ניהל את תהליך הגיוס של עובדים חדשים בזמן הקורונה. 

במהלך הגיוס, קפלנסקי שם לב שכמעט ואין אזכורים למיתוג המעסיק, כלומר לארגון או למקום העבודה, מיתוג שימשוך ויציג את הארגון כטוב וכמומלץ לעבוד בו. "בתקופה האחרונה, בשלבי הגיוס הראשוניים, הבנתי עד כמה מיתוג מעסיק באינטרנט הוא הכרחי – הן מהפן של הגיוס עצמו והן מהפן המיתוגי-עסקי. במיוחד בתקופה מאתגרת זו של חוסר ודאות", הוא סיפר. 

מאור קפלנסקי הסביר ש"מעבר לכך, מי שמכיר מיתוג מעסיק יודע שהוא לא רק מכוון למועמדים, אלא גם ללקוחות פוטנציאליים ועסקים מתחרים. לקוח פוטנציאלי יעדיף לעשות ביזנס עם עסק יציב, שמחפש כל הזמן להגדיל את כוח האדם שלו ולהביא את האנשים הטובים ביותר".

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button