מהו ציון הפייסבוק שלכם?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
מיתוג אישי

רשת הפייסבוק היא חלק חיוני ובלתי נפרד ממיתוג אישי ברשת. השאלון שלפניכם בא לבדוק אם אתם מנצלים ביעילות את האפשרויות שמציעה הרשת החברתית הפופולארית הזו.

שאלון:  מיתוג אישי בפייסבוק – האם אתם עושים את זה כמו שצריך?

1.   תמונת הפרופיל שלכם
התמונה שלכם היא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים אליכם לעמוד, לכן היא צריכה להיות מעודכנת, ברורה ומתאימה לסוג המיתוג האישי שאתם מבקשים.

2.  פרופיל שלם ומעודכן
ספרו לאנשים מה הקטע שלכם! תחומי עניין, פעילויות, עבודה-  אלה הפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה השלמה שהיא אתם.  פרופיל שבנוי בצורה נכונה מאפשר לאנשים ללמוד  מי אתם, מה אתם אוהבים ומה עשיתם עד היום.  ערכו את הפרופיל שלכם כך שיהיה עדכני, תמציתי ומשכנע.

3.  עדכוני הסטטוס: נצלו אותם לטובת המיתוג שלכם
השתמשו בעדכוני הסטטוס כדי לכתוב עצות, לשאול שאלות ולרתום את הקשרים שלכם כך שיחזקו את המיתוג האישי שלכם. זכרו, לא להשמיע את קולכם יותר מדי. עדכון סטטוס מוגזם, יכול להמאיס אתכם על חבריכם ויגרום לכך שתשומת הלב לתכניכם תפחת.

4.  RSS  :קדמו תכנים מהבלוג שלכם
חבריכם בפייסבוק הם בבחינת "קהל שבוי". השתמשו בזה כדי לקדם את התכנים שלכם!  העלו פוסטים מהבלוג שלכם ישירות לעמוד הפייסבוק האישי ע"י הוספת יישום RSS  . השתמשו באפליקציות שפייסבוק מציע כדי לאחד את כל המקומות בהם אתם מעלים תוכן בנקודה אחת – עמוד הפרופיל שלכם.

5.   כתובת URL אישית
כתובת URL אישית לפרופיל תאפשר לכם לקדם את העמוד שלכם באמצעות חתימה בדוא"ל,  על כרטיסי ביקור, בבלוג האישי ובקורות חיים, בצורה קלה, אטרקטיבית ונוחה לשימוש.

6.קבוצות פייסבוק
הצטרפו לקבוצות ולדיונים רלוונטיים כדי ליצור קשר עם אנשי מפתח בתחום שלכם, אותם תוכלו למצוא באמצעות כלי החיפוש. הצטרפות לקבוצות, העלאת מאמרים והשתתפות בדיונים עם אנשים החולקים איתכם את אותם תחומי עניין תסייע למיתוג האישי שלכם ותמקם אתכם בתודעה של חבריכם כאנשים שיש להם מה לומר ושתורמים לדיונים תובנות מעניינות ומעוררות מחשבה.

7.  הגדרות פרטיות: לפעמים גם מותר לא לדעת הכל

אם החלטתם שלא להשתמש בפייסבוק למטרות מיתוג אישי, ודאו שהגדרות הפרטיות שלכם מאפשרות רק לאנשים מסויימים גישה אל התכנים היותר אישיים שאתם מעלים. רוצים שכולם יראו? סבבה. רוצים שרק לחברים מהלימודים תהיה גישה? רק לחברים מהעבודה? למשפחה? ניתן להתאים זאת בקלות באמצעות הגדרות הפרטיות של פייסבוק.

8.  קבוצה/עמוד פייסבוק משלכם
עמודים וקבוצות בפייסבוק מאגדים אנשים מסביב למותג שלכם והופכים לנקודת מפגש של רעיונות, שאלות ודיונים ברשת. כפועל יוצא, המותג שלכם הופך לויראלי, כיוון שפרופילים של אנשים אחרים מושכים באמצעותו תשומת לב.

9.   מתי לאחרונה התחברתם לרשת?
השתמשו ברשת כדי לאפשר לכולם לדעת מה אתם מחפשים. מארגנים סדנה? מקימים קבוצה לגאונים? מציעים ג'וב זמני? הודיעו ישירות לחבריכם באמצעות שימוש בעדכוני הסטטוס שלכם.

כעת, תנו לעצמכם נקודה אחת על כל תשובה חיובית:

1.    האם תמונת הפרופיל שלכם מעודכנת?
2.    האם הפרופיל שלכם שלם ומעודכן?
3.    האם אתם משתמשים בעדכוני הסטטוס כדי לקדם את המותג שלכם?
4.    האם אתם משתמשים ב- RSS כדי להופיע ב-FEED של חבריכם?
5.     האם יש לפרופיל שלכם כתובת URL אישית?
6.    האם הצטרפתם לקבוצות מתאימות?
7.    האם הגדרות הפרטיות שלכם מותאמות כראוי?
8.    האם הקמתם עמוד או קבוצה מתאימים למיתוג  שלכם ?סכמו את הנקודות כדי לקבל את ציון הפייסבוק שלכם:
0-4: פנו לעצמכם במיידי כמה דקות כדי לשפר את הפרופיל
5-7: כשיהיה לכם קצת זמן פנוי, עברו על הפרופיל ותקנו אותו מעט כדי להשיג ציון גבוה יותר.
8-9: מעולה! המשיכו כך!בהצלחה,ו לא לשכוח: השקעה ומאמץ במיתוג אישי עכשיו בהחלט יניבו רווחים בעתיד.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button