עדכון ב- Google: התייחסות שונה ללינקים פנימיים וחיצוניים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

גוגל עדכנה לאחרונה חלק מהאלגוריתם שמאחורי ה- Google Webmaster Tool ושינתה את הדרך בה הכלי המופלא הזה מתייחס למבנה הקישורים הפנימיים והנכנסים של האתר.

1. השינוי הראשון שנעשה בכלי, הוא התייחסות זהה לאתרים הרשומים עם ובלי WWW בראשיתם.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של Webmaster Tools מסבירים בגוגל כי לאור העובדה שרוב האנשים היום מתייחסים לדומיינים בצורה דומה, בין אם הם כוללים WWW ובין אם לא, גם הכלי יתחיל להתייחס אליהם כדומיין זהה.

2. שינוי נוסף, וזהו שינוי משמעותי ביותר לדעתנו, הוא שמעתה יתייחס ה-Webmaster Tool לסאב-דומיינים, כאל קישורים פנימיים מאותו אתר.

לדוגמה:
הקישור pets.example.com והקישור cats.example.com, יזוהו כקישורים פנימיים של אותו אתר.

בכדי להבהיר את משמעות השינויים, העלתה גוגל תרשים אשר נועד לעשות סדר בשינויים:

גוגל מעדכנת את ה- Webmaster Tool

בסוף העדכון מסבירים בגוגל, כי במידה ואנו מחזיקים בסאב-דומיין, אך לא בדומיין הראשי, אנו נראה עדיין אך ורק את הפרטים התקפים לגבי הסאב-דומיין ולא את הפרטים המלאים, אשר לא שייכים לנו.

עוד עדכנו, כי ייתכן ונראה שינוי במספר הלינקים היוצאים או הפנימיים שלנו, אך זאת רק בגלל שהם קוטלגו בצורה שונה – המספר השלם לא השתנה.

ההשפעה על תוצאות החיפוש

לאור העובדה שהחבר'ה בענקית החיפוש לא פרטו כיצד ואם בכלל ישפיע השינוי בכלי על תוצאות החיפוש עצמן, נשאר לנו רק להעלות השערות ולנסות ליצור לעצמנו אסטרטגיית גיבוי ליום בו יחולו השינויים.

לדוגמה: ישנם לא מעט מקדמי אתרים ומקדמי לידים, אשר מקימים אתרים ללקוחות ועמודי נחיתה על סאב-דומיינים, מכל מיני סיבות שונות. במידה וגוגל יתייחסו אליהם כאל אותו האתר, הם עשויים לסנן אותם בתוצאות החיפוש – כקישורים מאותו אתר. וכך, נפח הנוכחות של האתר יירד.

מה דעתכם על השינוי וכיצד נראה לכם שהוא ישפיע על תוצאות החיפוש בהמשך?

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button