3 תבניות מומלצות של מענה לביקורות חיוביות באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

מנהלים דף עסקי באחת הפלטפורמות המאפשרות השארת חוות דעת וביקורת? בטח אתם מכירים את Google My Business, זאפ, רסט-Rest, תן ביס, דוקטורס ועוד. בכל האתרים הללו, ניתן להשאיר ביקורות חיוביות ושליליות, על פי חווית הלקוח ומקבל השירות. ברוב המקרים אין אפשרות למחוק את התגובה, אלא אם כותב הביקורת מוחק אותה בעצמה. 

פתגם ישראלי עתיק אומר, שכשהלקוח הישראלי מרוצה, הוא לא מרבה לדבר או להציג את שביעות רצונו, ואף קשה לו לעיתים לפרגן לבית עסק. אנחנו יכולים לראות את ההוכחה לכך בצורה פשוטה. אם ניקח בית עסק, למשל מסעדה המקבלת כ-500 סועדים ביום, נוכל לראות כי רוב הלקוחות מרוצים מהשירות ומהאוכל המוגש, ויעזבו את המסעדה וימשיכו בשגרת חייהם. אחוז קטן מאותו קהל לקוחות מרוצה יטרח וישאיר תגובה חיובית בפלטפורמה מסוימת. 

מנגד, לקוחות שלא היו מרוצים, מוציאים את הקיטור ואת האכזבה בכל מקום אפשרי, כדי להזהיר לקוחות חדשים או כדי להתנקם “ולעשות שיימינג” שהפך לכלי פופולרי בשנים האחרונות ברשתות החברתיות. 

לכן, על בעלי העסק להניע כמה שיותר לפעולה ולגרום לכך שיהיו כמה שיותר לקוחות מרוצים שישאירו ויכתבו תגובות חיוביות בדף העסקי של בית העסק/ נותן השירות. תחשבו באופן אישי, בכמה מקומות ביקרתם או קיבלתם מהם שירות שהיה טוב, אבל לא השארתם תגובה חיובית? עכשיו תחשבו הפוך – האם הייתם רושמים ביקורת שלילית אם החוויה הייתה עקומה או לא מספיק טובה? 

קיבלתם ביקורת חיובית? כתבו על העסק שלכם חוות דעת חיובית? אל תהיו גסי רוח ואנוכיים – הראו ללקוח שאתם שמחים שהוא מרוצה ושבע רצון! במיוחד בשביל החדשות הטובות האלה, אספנו עבורכם 3 ניסוחים או תבניות מומלצות, שבהן תוכלו לעשות שימוש כאשר אתם עונים ללקוח בשמחה ובהוקרה.

שלום לך {שם המגיב},

אנחנו ב{שם העסק} מעריכים את המילים החמות והטובות! אני שמחה לשמוע ש {החוויה או השירות שנסקרו בחיוב} ענו על הציפיות שלך. זה תמיד גורם לאושר כשאנחנו שומעים איך אנו מצליחים להפוך את {סוג השירות, למשל מכירת ציוד משרדי} {לתואר פעולה חיובי, למשל לחווית רכישה קלה ויעילה} יותר של לקוחותינו.

{ספרו כמה מילים על הצד שלכם} השקענו הרבה עבודה בזה, ולכן אני שמחה לשמוע שזה משרת את מטרתך ועוזר לך.

שיהיה לך יום נהדר, ותודה על הביקורת!
{השם שלך}

שלום {שם פרטי},

מה שלומך?

תודה על חוות הדעת החיובית! אנחנו אוהבים לשמוע כאלו מילים מלקוחותינו – במיוחד כאשר {המוצר / שירות} שלנו יכול לחולל שינוי חיובי עבורם.

אני יודע ש- {אדם / מחלקה / צוות שאחראי על השירות} משקיעים עבודה רבה ב {שם המוצר / השירות} הזה, לכן אני אעביר את המילים החמות שלך אליו/ אליה/ אליהם.

מוקירים ומודים לך בשנית, ואנחנו מקווים {לראות אותך / לשמוע ממך} שוב בקרוב!

{השם שלך}.

שלום {שם המגיב},

תודה שפניתם לסקור אותנו! אני בטוח ש- {שם נותן השירות האחראי להיבט שנבדק בצורה חיובית} יהיה שמחים לשמוע זאת.

אנחנו יודעים כמה הזמן שלך חשוב ויקר, ולכן אנחנו מודים לך על השארת הביקורת החיובית, אנחנו כנראה עושים משהו נכון בצורה טובה. כל ביקורת כזאת גורמת לנו להשתפר עוד ועוד. מקווים שנתראה בקרוב,

המשך יום טוב,

{השם שלך}

טיפ קצר – היום, רוב המחשבים והטלפונים יודעים להציג את שפת האימוג’י, שהיא שפת האייקונים. רצוי לשבץ אימוג’י מתאימים, כמו ✅, 🌹, 💗, 😎,😃 ועוד. התגובה נראית עשירה וצבעונית, מה שמעיד על שמחה וצבעוניות. 

במידה ואתם מחזיקים באתר (99% שיש לעסק שלכם אתר), אתם יכולים לפרסם בעמוד מיוחד את מכתבי התודה ואת הביקורות החיוביות שקיבלתם מלקוחות. ניתן לכנות את העמוד בתיאורים כמו “לקוחות ממליצים”, “מכתבי תודה” ו-“ביקורות והמלצות”. הגולש או הלקוח הפוטניצאלי עשויים להתרשם מכך, ולהבין טוב יותר עליכם ועל העסק שלכם. 

מענה לביקורות חיוביות מראה לשאר הגולשים שאתם תמיד מעודכנים, מגיבים לכל דבר ויודעים להעריך לקוחות. התגובות לביקורות השליליות או החיוביות חשובות, כי בכך אתם משדרים ללקוחות חדשים שאתם “בתמונה”, וחשוב לכם להשאיר טעם טוב. גם ההתייחסות האישית עושה את שלה, בעידן שבו כולם מזמינים, רוכשים ומקבלים שירות בעידן דיגיטלי. 

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button