70% מהנשים ו- 63% מהגברים עושים גוגל על הפרטנר לפני הדייט הראשון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

חשוב להבין שכבר מזמן Google הוא לא רק מנוע החיפוש, שבו תוכלו למצוא תשובות לכל מה שרציתם. מדובר הלכה למעשה בחלון הראווה האינטרנטי של כל אחד ואחת מאיתנו, ולכן חייבים להיות כל העת עם היד על הדופק בכל הנוגע לאזכורים המופיעים לגבינו – בין אם מדובר באזכורים חיוביים – ועל אחת כמה וכמה עת מדובר באזכורים שליליים.

כשהקמנו את eBrand ב- 2008, תחום ניהול המוניטין בעולם ובמיוחד בארץ, היה עדיין בחיתוליו. היום חברות, ארגונים ובעלי מקצוע כבר יודעים שאי אפשר לשווק באינטרנט, מבלי לדאוג למוניטין, ובמיוחד לאופן בו שם המותג מופיע בתוצאות החיפוש. בנוסף, ניהול המוניטין חשוב מאוד גם ברמה האישית, לדוגמא: במציאת בן זוג. לפניכם מספר נתונים מעניינים המובאים באינפוגרפיקה שלפניכם מהם הוצאנו דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת בכל מה שקשור לניהול המוניטין שלכם באינטרנט.

ניהול מוניטין ברשת - אינפוגרפיקה

נטרו את האזכורים המתייחסים אליכם – דחקו את השלילי והפיצו את החיובי

  • 70% מהגברים ו-63% מהנשים הודו בכך שהם בודקים את האזכורים הנוגעים לאדם שעמו הם מתכוונים לצאת לדייט – לפני שהפגישה מתחילה. 50% מכלל בני\בנות הזוג שתזמינו לדייט לא יחזרו אליכם עם תשובה במידה ויימצאו דבר מה בעייתי בתוצאות החיפוש שנגעו לכם.
  • ישנו סיכוי של 90% לכך שהמעסיק הפוטנציאלי שלכם יחפש את שמכם בגוגל בטרם ייצור עמכם קשר. לא פחות מ-69% מהאחראים על גיוס העובדים לחברות השונות הודו כי דחו את מועמדותו של אדם זה או אחר בהתבסס על התוכן שאותו הם מצאו בערוצי המדיה החברתית שלו. הדברים נכונים גם לגבי לקוחות המחפשים מידע אחרי נותני שירותים פוטנציאליים. אם אתם עצמאיים, הרי שהחובה המוטלת על כל אדם לעקוב ולנטר את האזכורים המתייחסים אליו בגוגל – מתעצמת שבעתיים והופכת להרבה יותר חיונית – ואין זה משנה כלל באיזה תחום אתם עוסקים.
  • אם אתם מעוניינים למכור משהו כדאי שתדעו שלא פחות מ-80% מהמשיבים אמרו שהם שינו את דעתם בנוגע למוצר זה או אחר אחרי שקראו ביקורת מקוונת עליו. נתון מעניין נוסף גורס כי 68% מהמשיבים טענו כי הם נוטים להאמין לביקורות הנגלים לעיניהם בהנחה והם יכולים לראות את הביקורת החיובית והשלילית זו לצד זו.
  • לא פחות מ-90% מסך הגולשים אומרים באופן ברור כי על פי רוב הם אפילו לא טורחים להסתכל על התוצאות המופיעות בעמוד השני בגוגל ואילך – התוצאות בעמוד הראשון הן הדבר הכי רלוונטי מבחינתם כאשר 81% מעידים על עצמם כי תוצאות החיפוש שיתגלו בפניהם ישפיעו עליהם בצורה כזו או אחרת בבואם להתרשם מחברה המבקשת להציע להם את שירותיה.

הגיע הזמן לשלוט בגורלכם

העניין הוא שהתוצאות השליליות הנוגעות לשמכם בעמוד הראשון פשוט אינן נמצאות בשליטתכם, ובמילים אחרות, הן משויכות לאתרים שאין לכם כל גישה למערכת ניהול התקנים בה. בדיוק מהסיבה הזו ישנה חשיבות קריטית שלא ניתן להמעיט מערכה – בכל הנוגע להקמתו של אתר תדמית מסודר שיהפוך לכרטיס הביקור המקוון שלכם על כל המשתמע מכך.

במקביל לאתר התדמית שלכם אשר ראוי כי יתמלא מהר מאוד בתכנים בעלי אוריינטציה חיובית הנוגעת לפעילותכם המקצועית והאישית – יהיה עליכם להקים ולתחזק באופו שוטף את כלל ערוצי המדיה החברתית שעליהם אתם חולשים: החל מהפייסבוק והטוויטר ועד ליוטיוב והלינקדאין. הפתרון היחיד והנבון ביותר מבחינתכם יהיה להקים כמה שיותר ערוצי תוכן, אשר באמצעותם תוכלו להפיץ תוכן אקטואלי אשר יעניק ערך מוסף לקוראים ויאפשר לכם לדחוק את האזכורים השליליים המיוחסים לכם.

זכרו, המתחרים שלכם (אם אתם עצמאים), או פשוט אנשים שלא אוהבים אתכם, תמיד ישמחו ללכלך עליכם ולהכתים את המוניטין המקצועי והאישי שעבורו עמלתם כל כך קשה במשך שנים – אל תתנו להם לצאת עם ידם על העליונה והפקידו את מלאכת ניהול המוניטין שלכם לחברה שיודעת לספק תוצאות.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now