איך גוגל מדרג את הביקורות ב-Google My Business? צפו בהסבר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה
כולנו מכירים את תוצאות החיפוש של Google (מה שמכונה התוצאות האורגניות). איך Google מדרג את תוצאות החיפוש? זה כמובן נושא מורכב, אבל אם נפשט את זה, אפשר להגיד כי הדירוג מתבצע בהתאם לציון הרלוונטיות של העמוד לשאילתא – לפי מאות פרמטרים שונים.
 
אז כמו שיש אלגוריתם שקובע את דירוג תוצאות החיפוש, יש גם אלגוריתם שקובע את דירוג הופעת הביקורות ב- Google. לדירוג הזה יש אפקט משמעותי על המוניטין העסק, בגלל שקופסת ה-Google My Business מופיעה בראש תוצאות החיפוש תחת שמו של העסק – ומכאן גם הגישה המהירה לביקורות שיש עליו.
 
מהם הפרמטרים שלפיהם Google מדרגת את הביקורות וחוות הדעת לפי הסדר? למרבה ההפתעה לא מדובר על סדר זמן כרונולוגי, אלא על שילוב של כמה פרמטרים שונים.
 
צפו במאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand מסביר על הפרמטרים השונים:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: