איך גוגל מדרג את הביקורות ב-Google My Business? צפו בהסבר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה
כולנו מכירים את תוצאות החיפוש של Google (מה שמכונה התוצאות האורגניות). איך Google מדרג את תוצאות החיפוש? זה כמובן נושא מורכב, אבל אם נפשט את זה, אפשר להגיד כי הדירוג מתבצע בהתאם לציון הרלוונטיות של העמוד לשאילתא – לפי מאות פרמטרים שונים.
 
אז כמו שיש אלגוריתם שקובע את דירוג תוצאות החיפוש, יש גם אלגוריתם שקובע את דירוג הופעת הביקורות ב- Google. לדירוג הזה יש אפקט משמעותי על המוניטין העסק, בגלל שקופסת ה-Google My Business מופיעה בראש תוצאות החיפוש תחת שמו של העסק – ומכאן גם הגישה המהירה לביקורות שיש עליו.
 
מהם הפרמטרים שלפיהם Google מדרגת את הביקורות וחוות הדעת לפי הסדר? למרבה ההפתעה לא מדובר על סדר זמן כרונולוגי, אלא על שילוב של כמה פרמטרים שונים.
 
צפו במאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand מסביר על הפרמטרים השונים:
תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button