איך לקבל עוד ביקורות מצד הלקוחות ב-Google?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בשבוע שעבר הסברנו כיצד לשלוח לינק ללקוחות בית העסק, כדי שאלו יכתבו וישאירו את חוות הדעת והביקורות שלהם על בית העסק. נעזרנו בסרטון קצר המדגים כניסה לאזור הפיתוח של Google My Business, שימוש בכתובת מקוצרת ושליחה של הלינק אל הלקוחות.

על פי סקר שפורסם בזמן האחרון, 92% מהלקוחות קוראים את הביקורות המקוונות לפני ביקור בעסק, ו-69% מקוראי הביקורות סומכים על עסק מקומי עם ביקורות חיוביות. אז נשאלת השאלה, כיצד ניתן לקבל עוד ביקורות וחוות דעת מהלקוחות? הרי שלחנו להם לינק למייל או לוואטסאפ המפנה ישירות לדף העסק, האם ניתן לפעול בעוד דרכים כדי לקבל עוד ביקורות, מה שיעלה את הדירוג הכללי בגוגל?

התשובה היא כן, והאמת, הדרכים הללו פשוטות וקלות:

  1. השתמשו בשירות קוד QR שיפנה להשארת ביקורת בדף העסק שלכם ב-Google Reviews, והדפיסו את הקוד על כרטיסי ביקור, עלונים וכל חומר מודפס אחר הקשור לבית העסק. כיום, לכל סמארטפון יש יכולת לצלם את הקוד ולפתוח את הלינק המוטמע בו. ניתן גם להוסיף את הלינק המקוצר של שירות BITLY תוך עריכת הלינק (למשל bitly.com/ebrandreviews), ולהוסיפו לחומרים המודפסים.
  2. להוסיף את הלינק המקוצר או קישור ישיר לדף בית העסק בחתימה שלכם בדוא"ל. כך, כל מי שיקבל ממכם אימייל, יוכל להשאיר חוות דעת בדף העסק, בין אם הוא משתמש במייל שבסמארטפון או במחשב. מתגו את הלינק והוסיפו משפט המניע לפעולה, לדוגמה: "אהבתם את השירות והיחס? כתבו והמליצו עלינו בגוגל |לינק מקוצר לעמוד העסק ב-Google Reviews|.
  3. שליחה אוטומטית של אימיילים ללקוחות – למי מכם אשר משתמש במערכת לזימון תורים הכוללת מאגר נתונים כמו כתובות מייל וטלפון, ניתן לתכנת שליחת מיילים בצורה אוטומטית לכל לקוח שעבר טיפול. המייל יגיע בצורה אוטומטית לתיבת הדואר הנכנס של המטופל, וניתן לשלב גם פה משפט המניע לפעולה.
  4. שליחת SMS אוטומטית – כמו בסעיף 3, ניתן לבצע את אותו תהליך עם מספרי טלפון נייד. ישנן מערכות אוטומטיות השולחות SMS מוגדר מראש, לכל מטופל ולקוח שמבקר בבית העסק.
  5. פשוט לבקש – מלבד אמצעים דיגיטליים, לכולנו יש פה ואוזניים, ואפשר לבקש מהלקוח בצורה נעימה ונחמדה לכתוב חוות דעת או ביקורת על בית העסק, תוך הצעה לשלוח לו לינק ישיר בוואטסאפ או במייל. מומלץ להניע את הלקוח לכתוב את חוות הדעת עוד כשהוא בבית העסק, כיוון שברוב הפעמים, ברגע שהוא יצא מבית העסק, הוא ממשיך בשגרת יומו וככל הנראה ישכח מזה.

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button