איך לקבל עוד ביקורות מצד הלקוחות ב-Google?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

בשבוע שעבר הסברנו כיצד לשלוח לינק ללקוחות בית העסק, כדי שאלו יכתבו וישאירו את חוות הדעת והביקורות שלהם על בית העסק. נעזרנו בסרטון קצר המדגים כניסה לאזור הפיתוח של Google My Business, שימוש בכתובת מקוצרת ושליחה של הלינק אל הלקוחות.

על פי סקר שפורסם בזמן האחרון, 92% מהלקוחות קוראים את הביקורות המקוונות לפני ביקור בעסק, ו-69% מקוראי הביקורות סומכים על עסק מקומי עם ביקורות חיוביות. אז נשאלת השאלה, כיצד ניתן לקבל עוד ביקורות וחוות דעת מהלקוחות? הרי שלחנו להם לינק למייל או לוואטסאפ המפנה ישירות לדף העסק, האם ניתן לפעול בעוד דרכים כדי לקבל עוד ביקורות, מה שיעלה את הדירוג הכללי בגוגל?

התשובה היא כן, והאמת, הדרכים הללו פשוטות וקלות:

  1. השתמשו בשירות קוד QR שיפנה להשארת ביקורת בדף העסק שלכם ב-Google Reviews, והדפיסו את הקוד על כרטיסי ביקור, עלונים וכל חומר מודפס אחר הקשור לבית העסק. כיום, לכל סמארטפון יש יכולת לצלם את הקוד ולפתוח את הלינק המוטמע בו. ניתן גם להוסיף את הלינק המקוצר של שירות BITLY תוך עריכת הלינק (למשל bitly.com/ebrandreviews), ולהוסיפו לחומרים המודפסים.
  2. להוסיף את הלינק המקוצר או קישור ישיר לדף בית העסק בחתימה שלכם בדוא”ל. כך, כל מי שיקבל ממכם אימייל, יוכל להשאיר חוות דעת בדף העסק, בין אם הוא משתמש במייל שבסמארטפון או במחשב. מתגו את הלינק והוסיפו משפט המניע לפעולה, לדוגמה: “אהבתם את השירות והיחס? כתבו והמליצו עלינו בגוגל |לינק מקוצר לעמוד העסק ב-Google Reviews|.
  3. שליחה אוטומטית של אימיילים ללקוחות – למי מכם אשר משתמש במערכת לזימון תורים הכוללת מאגר נתונים כמו כתובות מייל וטלפון, ניתן לתכנת שליחת מיילים בצורה אוטומטית לכל לקוח שעבר טיפול. המייל יגיע בצורה אוטומטית לתיבת הדואר הנכנס של המטופל, וניתן לשלב גם פה משפט המניע לפעולה.
  4. שליחת SMS אוטומטית – כמו בסעיף 3, ניתן לבצע את אותו תהליך עם מספרי טלפון נייד. ישנן מערכות אוטומטיות השולחות SMS מוגדר מראש, לכל מטופל ולקוח שמבקר בבית העסק.
  5. פשוט לבקש – מלבד אמצעים דיגיטליים, לכולנו יש פה ואוזניים, ואפשר לבקש מהלקוח בצורה נעימה ונחמדה לכתוב חוות דעת או ביקורת על בית העסק, תוך הצעה לשלוח לו לינק ישיר בוואטסאפ או במייל. מומלץ להניע את הלקוח לכתוב את חוות הדעת עוד כשהוא בבית העסק, כיוון שברוב הפעמים, ברגע שהוא יצא מבית העסק, הוא ממשיך בשגרת יומו וככל הנראה ישכח מזה.

 

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now