ארז דריגס – האם הוא יוכל להסיר את המידע עליו בגוגל? צפו בסרטון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

פרשת ארז דריגס התפוצצה בתחילת שנת 2021, זמן קצר לאחר שהסדרה שלו (חזרות, כאן 11) עם נועה קולר זכתה לתשבוחות מצד המבקרים והצופים. כאשר עוד ועוד עדויות התפרסמו על הטרדות מיניות מצידו כלפי נשים במשך השנים, תוצאות החיפוש שלו השתנו ללא היכר, וכמעט שלא ניתן לזהות כי הוא היה שותף ליצירת הסדרה – דרך תוצאות החיפוש בגוגל. 

 גם הראיון החיובי עם דנה וייס בחדשות 12 לא ממש הועיל לניהול המוניטין שלו, וניתן לראות גם היום תוצאות חיפוש שליליות ובעייתיות תחת השם שלו. זאת למשל, בניגוד לענבל אור, שבה ראינו שהסרט שהופק עליה כן הצליח לשנות דבר מה בתוצאות החיפוש, והוריד בצורה ניכרת את הידיעות השליליות עליה. ולמרות זאת, חייבים לציין כי לראיון הזה דווקא כן הייתה השפעה כלשהי על תוצאות החיפוש, שכן חלק מאתרי החדשות ציטטו את דבריו ופרסמו כתבה חדשה, מה שגרם לכתבה הקודמת (השלילית) באותו אתר לא להופיע.

האם לעד דריגס יסבול מתוצאות חיפוש שליליות? האם נכדיו של דריגס יחשפו למידע השלילי הזה בעוד עשרות שנים? איך ניתן להסיר מידע לא רצוי מגוגל, כך שלא יופיע תחת שם המותג או האישיות?  

צפו במאור קפלנסקי מסביר על הסרת מידע שלילי מ-Google:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: