בלוג eBrand

שישה שלבים לניהול מוניטין באינטרנט

קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהבסיס שלו היה בדרך כלל פעילות “הדחקת אזכורים שליליים”, הפך לתחום מרכזי וחשוב בניהול של מותג, אדם או גוף מסוים. עבודת ניהול המוניטין מתבצעת במספר שלבים ומצריכה סבלנות רבה. לעתים קמפיין ניהול מוניטין עשוי לארוך זמן רב, תלוי בכמות וחוזק האזכורים השליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.

קראו עוד »

מחפשים עבודה? תתחילו לנקות את המוניטין שלכם באינטרנט

לפני כחודש פרסמנו כאן למה ניהול מוניטין באינטרנט כל כך חשוב למחפשי עבודה והיום אנו מביאים את כתבתה של רשת WFMY מצפון קרוליינה בנושא. כתבה מסופר על סטודנטית בשם לטינה ברוקס, שהבינה לאחרונה כי לסטטוסים שהיא כתבה ברשתות החברתיות ולתמונות שהיא העלתה או תויגה בהן – תהיה השפעה של ממש על עתידה המקצועי.

קראו עוד »

ליברמן – צא ולמד! שר חוץ פיני שמנהל את האינטרנט שלו נכון

בדרך כלל אנחנו נוהגים לכתוב ולדבר על נבחרי הציבור שלא עושים עבודה טובה בזירה המקוונת בכלל ובמדיה החברתית בפרט. הסיבה לכך היא שהרבה יותר קל לדבר על טעויות כאלה ואחרות, מאשר למצוא מישהו שעושה זאת נכון. בסוף, מלבד האתר המרשים, מחזיק סטאב בחשבונות פעילים בארבע רשתות חברתיות מובילות ברחבי תבל: פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ועוד.

קראו עוד »

למה ניהול מוניטין באינטרנט חשוב כל כך למחפשי עבודה?

פעם היו שלוש צלעות עיקריות לפרמטרים שייקבעו לבסוף את קבלתנו לעבודה (אם לא מתייחסים לפרוטקציה כאחד מהפרמטרים…): קורות החיים, ראיון העבודה והמלצות. היום ישנה צלע רביעית לא פחות חשובה – ואולי אף חשובה משלושת האחרות: המוניטין האינטרנטי שלנו. בעידן בו כל אחד מקיים ישות אינטרנטית, גם אם זה רק לצרכים חברתיים, צריך לזכור כי המידע עליה חשופה ונגישה – לטוב ולרע.

קראו עוד »

מקרה רון פול – חשיבות דומיין שם מלא בניהול מוניטין של אנשי ציבור

רון פול בן ה-77 הוא עוף מוזר בפוליטיקה האמריקאית, אדם שמוכר בעיקר בזכות ההתמודדויות החוזרות והנשנות שלו על ראשות המפלגה הרפובליקנית ולא פחות מכך בזכות שורה של אמירות תמוהות למדי שהפכו אותו לאאוטסיידר. כך למשל, אחת המנטרות הקבועות שלו מאז ומתמיד הייתה תמיכה בלתי מסויגת בקיצוץ הסיוע הבטחוני לישראל.

קראו עוד »

60 שניות על קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים

אם תמונה שווה 1000 מילים אז סרטון שווה לפחות 1000 תמונות. זאת הסיבה שיצרנו את הסרטון הבא, שמסביר בקצרה מה בדיוק אנחנו עושים בשירות המרכזי שלנו – ניהול מוניטין באינטרנט, תוך התמקדות בהדחקת אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של Google.

קראו עוד »

70% מהנשים ו- 63% מהגברים עושים גוגל על הפרטנר לפני הדייט הראשון

חשוב להבין שכבר מזמן Google הוא לא רק מנוע החיפוש, שבו תוכלו למצוא תשובות לכל מה שרציתם. מדובר הלכה למעשה בחלון הראווה האינטרנטי של כל אחד ואחת מאיתנו, ולכן חייבים להיות כל העת עם היד על הדופק בכל הנוגע לאזכורים המופיעים לגבינו – בין אם מדובר באזכורים חיוביים – ועל אחת כמה וכמה עת מדובר באזכורים שליליים.

קראו עוד »

האדישות היא האויב – מה עלול לקרות לאנשים שלא מודעים למוניטין האינטרנטי שלהם?

אנו חיים היום בעידן של מנועי חיפוש, עידן שבו סיכויי הקבלה לעבודה, למוסד לימודים זה או אחר או אפילו הצלחה של דייט תלויים במידה רבה בתוצאות החיפוש הנוגעים במישרין לשמנו בגוגל או ברשתות החברתיות השונות. ואף על פי כן, לא פחות מ-56% (!) מהמשיבים הבוגרים לסקר שערכה חברת MICROSOFT בהקשר הזה, ענו כי הם לא חושבים על ההשלכות שיש לפעילותם בזירה המקוונת.

קראו עוד »

ניהול המוניטין של גיא פניני בעקבות עדכוני Google

לאחרונה, בעקבות העדכונים האחרונים (פאנדה ופינגווין) שהתבצעו באלגוריתם של Google, נוצר מצב כי תוצאות החיפוש של העמוד הראשון יכולות להשתנות ללא היכר בצורה מהירה ומידית – במקרה ומדובר בשם מותג (של בן אדם או עסק) שמופיע בכותרות. דוגמא מוחשית קיבלנו בשבוע שעבר, כשהתפוצצה פרשת גיא פניני, קפטן מכבי ת”א, שנתפס מקלל בבוטות במשק הדרבי את יריבו מהפועל ת”א.

קראו עוד »

פגיעה במוניטין האינטרנטי עקב שימוש בפיצ’ר Google Suggestions

לפני מספר שנים הוסיפו המפתחים של Google את הכלי Google Suggestions שמבקש להקל על מלאכת החיפוש של הגולשים באמצעות מתן עצות וביצוע השלמה אוטומטית של ביטויי החיפוש. כך למשל, אם תחפשו בגוגל את ביטוי החיפוש “אהוד אולמרט” הרי שאחת ההשלמות הראשונות שתראו לנגד עיניכם תהיה “אהוד אולמרט ספר” וזאת משום שמדובר בביטוי חיפוש פופולרי.

קראו עוד »

היטלר מתעצבן כשהוא מגלה שיש עליו אזכורים שליליים בגוגל

בימיו האחרונים של הרייך השלישי היו להיטלר הרבה מאוד בעיות: החל מההתקרבות של הצבא הסובייטי לברלין וכלה באבדות רבות בשדה הקרב ובמרד שפרץ בפיקוד הבכיר של הוורמאכט. אבל שום דבר לא הכין אותו ליום בו הוא גילה שמלכלכים עליו בגוגל… ככה זה כשאתה עובד על התדמית שלך ממלחמת העולם הראשונה – ובלוגר אחד הורס הכל…

קראו עוד »

ניהול מוניטין באינטרנט – המפתח לניצחון בבחירות

עוד חודשיים + 12 ימים נותרו לרגע בו כל הספקולציות, הסקרים והתחזיות ייעלמו – וסופסוף נדע מי יהיה ראש הממשלה הבא ומי יהיה 120 הח”כים שיאיישו את ספסלי הכנסת. בינתיים, תעמולת הבחירות נכנסה להילוך גבוה, במיוחד בכל מה שקשור לאינטרנט. אם לפני 4 שנים, האינטרנט היה רק תוספת, היום כל מועמד יודע שזה העיקר – ולראייה דוגמאות אינספור.

קראו עוד »

עד 2014 כ-15% מביקורות הגולשים ברשת יהיו ממומנות

האינטרנט הוא המקום האולטימטיבי לשיתוף של חוות דעת, ביקורות, המלצות בנושאים צרכניים. חשבו לרגע עד כמה עלתה המודעות הצרכנית שלכם, בעקבות המידע שמצאתם ברשת. בבואנו לקבל החלטה זו או אחרת בדבר מסעדה אליה אנחנו רוצים ללכת, או חופשה שאותה אנו רוצים להזמין, סביר להניח שהדבר הראשון שנעשה הוא להיעזר בביקורות אינטרנט הנכתבות על ידי גולשים.

קראו עוד »

ההשפעה של פאנדה ופינגווין על ניהול מוניטין וקידום אתרים

במשך זמן רב, הסתכלו אנשי רשת על תחומי קידום האתרים וניהול המוניטין, כעל שני עולמות נפרדים מבחינת הגישה אליהם. בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה זו, לאחר עדכוני ה”פנדה” וה”פינגווין” של גוגל, התקרבו שיטות העבודה בשני תחומים אלו יותר ויותר. מהי ההשפעה על תחום קידום האתרים?

קראו עוד »

5 סיבות למה האתר של יאיר לפיד לא מקודם בגוגל תחת שמו

בחודשים האחרונים, מאז הודיע על כוונתו לרוץ לכנסת, הוכיח יאיר לפיד עד כמה האינטרנט יכול להיות משמעותי, במיוחד עבור מישהו מוכר, שרוצה להיכנס לחיים הפוליטיים. השימוש של איש הטלוויזיה לשעבר בפייסבוק ככלי תקשורת כמעט בלעדי להעברת מסרים ואינטראקציה עם קהל, היה אולי חדשני ופורץ דרך, אבל לא לא חף מטעויות.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now