איך להילחם בניהול מוניטין שלילי – האסטרטגיה המעניינת של מנסל דנטון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

לרשת יתרונות רבים, אך לצערנו, גם לא מעט חסרונות. כל תמונה, וידאו או פוסט יכולים להפוך לוויראלים בתוך שניות, ממש כמו אש בשדה קוצים. “טיסת השוקולד”, למשל או הרופא שנגרר בכוח מהמטוס של חברת “אמריקן אירליינס”, שנאלצה להתנצל לאחר שהווידאו המזעזע הכה גלים ברחבי העולם.

חברות רבות, גדולות וקטנות כאחד, לא תמיד מבינות את הכוח והחשיבות של הרשת וניהול מוניטין בתוכה, והן ממשיכות לעשות טעויות ניהול, אל מול הלקוחות. נכון, לא כל אחד יודע לנהל מוניטין, אך אם יש מישהו שכן יודע לעשות זאת, הוא מנסל דנטון – יזם אשר ייסד את Nootropedia – מאגר מידע על נוטרופיקות (חומרים העוזרים לשפר את היכולת הקוגניטיבית).

הבחירה האסטרטגית של דנטון

אם תחפשו את שמו של דנטון ב-Google, אחת התוצאות הראשונות שתמצאו תהיה ידיעה חדשותית, על כך שהוא נשלח לשמונה שנות מאסר בכלא בגין גניבה כשהיה בן 19.בניגוד לרבים שעובדים ימים כלילות כדי להעלים או להדחיק פרסום שלילי, דנטון בחר בדרך אחרת והפוכה לגמרי להילחם בפרסום השלילי

מאז הוא הפך לדמות מוכרת, אחרי שכתב בכמה עיתונים מוכרים, וכיום המצב שלו שונה לגמרי, אך למרות זאת, אחת התוצאות הראשונות במנוע החיפוש היא אותה ידיעה חדשותית, שכותרתה זועקת: “צעיר שגנב מסמכים הקשורים לשואה נידון לשמונה שנות מאסר”.

דנטון, למעשה בחר באסטרטגיית ניהול מוניטין מעט שונה. הוא לא ניסה להסתיר ולדחוק את הפרסום השלילי, אלא להציף אותו ולהציג את הצד שלו בסיפור. הוא דיבר על האירוע בגלוי, ובסופו של דבר הצליח במשימתו כשניקה את שמו. זאת אומרת, שבניגוד לרבים שעובדים ימים כלילות כדי להעלים או להדחיק פרסום שלילי, דנטון בחר בדרך אחרת והפוכה לגמרי להילחם בפרסום השלילי – לדבר עליו, להציף אותו, להסביר אותו.

“החיבור עם אנשים אחרים היה הנכס הגדול ביותר שלי”

“זו הייתה תאונה”, אמר דנטון כשנשאל על המעצר. “הבנתי שהמעשים שלי נבעו מחוסר ביטחון וכאב. ברגע שחלקתי זאת עם אנשים, הם הרגישו שהם יכולים להתחבר אל אותם רגשות וזה יצר בינינו קשר. החיבור עם אנשים אחרים היה הנכס הגדול ביותר שלי לאורך החוויה המדהימה הזו”.

כיום, מלבד Nootropedia, החברה שייסד, משמש דנטון כמרצה בכיר. בהרצאותיו השונות הוא מנסה להעביר את סיפורו, מסביר את השיעורים החשובים שלמד עד שהה מאחורי סורג ובריח וחושף איך אותן שמונה שנים הפכו אותו לאדם טוב יותר.

חשוב לזכור: כל אחד מאיתנו טועה. טעויות הן אנושיות, וברגע שנבין זאת יהיה לנו קל יותר: קורה שטועים, כולם טועים וכולם ימשיכו לטעות. עוד דבר שניתן ללמוד מהתנהלותו של דנטון היא שתמיד עדיף לקחת אחריות – כך תמיד תוכלו להסביר את הצד שלכם, בדרך שאתם תבחרו.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now