בעקבות הקורונה – אי אפשר לכתוב ביקורות ב-Google My Business

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

משבר הקורונה מכה בעוצמה בכל העולם, וגם בעולם הדיגיטל ניתן לראות מספר שינויים לאור המצב. אחרי שנטפליקס נענתה לבקשת משרד התקשורת והורידה את איכות הצפייה, כעת ישנו שינוי חריג נוסף.

בצעד די מפתיע (או שלא, לנוכח המצב), Google הכניסה הגבלות די נרחבות בשירות Google My Business ו- Google Reviews. ההגבלה המשמעותית ביותר היא שמעתה לא יתפרסמו ביקורות חדשות בפרופילי העסק של Google My Business.

משתמשים עדיין יוכלו לפרסם ולראות ביקורות משלהם בשלב זה, אך הן לא יהיו גלויות לציבור. טרם ידוע אם ביקורות אלה יהיו גלויות לאחר שגוגל תסיר את המגבלה.

בנוסף, Google גם לא מאפשרת לבעלי העסקים להשיב לביקורות ישנות. מאחר שלא מופיעות ביקורות חדשות, ברור שהאופציה הזאת פחות משמעותית לעסקים ברגע זה. זה תקף גם לעריכת תוכן של תשובות לביקורות קיימות.
שינוי משמעותי נוסף הוא שהפיצ’ר “שאלות ותשובות” הוסרו לחלוטין מהפרופילים. המשמעות היא ש”שאלות-ותשובות” קיימות לא יהיו גלויות ומשתמשים לא יוכלו לפרסם שאלות חדשות.

למרות שאין על כך הודעה רשמית, אפשר לצפות שתהיה הגבלה או עיכוב גם ברישום עסקים (שאינם קשורים לבריאות ופארמה) וכן בעריכת המידע העסקי.

אנו נמשיך לעדכן באתר הבית בפרטים נוספים על ההשלכות של ההגבלות והשינויים ב- GMB, כמו שעשינו באדיקות עד עכשיו.
מידע על שירות ניהול Google My Business (רלוונטי כמובן לאחר המשבר) תוכלו למצוא פה.

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now