בעקבות עדכון: Google מתאים את תוצאות החיפוש למיקומכם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

בתקופה האחרונה ביצע Google מספר עדכונים באלגוריתם שלו, ובין היתר הופעל עדכון בשם PIGEON. מדובר בעדכון שמשפיע על תוצאות החיפוש לפי הקשר מקומי (לוקאלי). למעשה, העדכון נכנס לישראל בחודש דצמבר 2014. מחקר שביצעה חברת ZEFO, מצביע על כך שכ-45% מהביטויים הושפעו בעקבות עדכון זה. התוצאות המוצגות, למשל, בחיפה, יהיו שונות מהתוצאות שיוצגו באשדוד.

מסתבר, ש-Google שכלל מאוד את הדרכים לדעת מהיכן אנחנו מבצעים את החיפושים שלנו (בין אם על ידי כתובת IP, מיפוי רשת ה-WiFi ועל ידי דרכים נוספות) – גם אם אנחנו מנסים לנטרל את העדפות הגלישה שלנו ולא גולשים באמצעות המשתמש שלנו ב-Google. העדכון כאמור, משפיע על אופן הצגת תוצאות החיפוש, כאשר בחלק מהמקרים אנחנו נראה מפה ושילוב של מיקומי העסקים העולים בתוצאות.

ניתן לראות את ההשפעה של עדכון ה-PIGEON באמצעות “כלי חיפוש” ושינוי שם העיר שממנה מבוצע החיפוש. שימו לב, למשל, איך חיפוש הביטוי “עורך דין” מניב תוצאות שונות בחיפוש מחיפה ובחיפוש מאשדוד:

024-3-1

024-3-2

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: