לראשונה בישראל: וובינר מוניטין בתוצאות החיפוש – מקרה נוחי דנקנר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

אנחנו מזמינים אתכם לצפות בוובינר הראשון בישראל שיעסוק על ניתוח תוצאות חיפוש ב-Google, כחלק מפעילות לניהול מוניטין לאנשים ולעסקים. לראשונה, סוכנות הדיגיטל eBrand תציג לקהל הרחב ניתוח של תוצאות חיפוש של דמות מוכרת, ולה אזכורים שליליים!

הירשמו כעת לוובינר, ותקבלו תזכורת לפני שנתחיל בשידור:

חיפשתם פעם את שמכם או את השם של דמות מוכרת ב-Google? בטח זה קרה לכם כמה וכמה פעמים… למה ערך בויקיפדיה נחשב ל”חזק” מבחינת Google, ואיפה המידע מופיע עוד, חוץ מבערך עצמו? איזה אתרי חדשות נחשבים ל”חזקים” ומהימנים? 

מנכ”ל eBrand מאור קפלנסקי וסמנכ”ל eBrand איציק זיאת, בחרו לעסוק בדמות ציבורית ידועה שאף ריצתה עונש מאסר וזכתה לאין ספור כותרות – נוחי דנקנר. על אף שדנקנר ריצה את עונשו, הפרסומים אודותיו לא נשכחו ולא נעלמו, ובכל פעם מתפרסמת ידיעה חדשה הנוגעת אליו. 

בוויבנר השניים ינתחו את תוצאות החיפוש של דנקנר, כולל בדיקה של אזכורים בתקשורת, השלמות אוטומטיות המוצעות ע”י Google ואף תמונות וסרטונים. 

איך זה קשור אליכם?

מלבד הצפייה בוובינר והעשרת הידע האינטרנטי שלכם, תוכל לקחת טיפים מניתוח תוצאות החיפוש של נוחי דנקנר וליישם אותם בחיים האישיים שלכם.

כיצד הפרסום השלילי עלול להשפיע עליכם? מה תעשו אם תגלו במהלך החיפוש ב-Google, שהתפרסמו עליכם כתבות לא מחמיאות, או חלילה התפרסמו פסקי דין ששמכם מופיע בהם? או האם כל אדם או עסק יכול לפרסם כתבה באתרי חדשות? ומה לגבי השאלה ‘האם כל אדם יכול לפרסם מודעות ב-Google תחת שמו’? כיצד ניתן לבנות תהליך של ניהול מוניטין לאדם שאינו מפורסם ומוכר? מה אפשר לעשות אם יש חיזוי לא הולם או השלמה אוטומטית ב-Google שאינכם אוהבים? 

ישנן אינספור שאלות בנושאי ניהול המוניטין והמיתוג האישי ברשת. בכל שקופית שתוצג במהלך השידור, תוכלו לקחת את אותם טיפים ועצות שמאור ואיציק יעניקו לכם, ולכם יישאר רק שלב היישום בחיים הפרטיים.

אז הכינו דף ועט כדי לרשום את הטיפים, ועד לשידור, חפשו את שמכם ב-Google ובואו מוכנים לוובינר הראשון בישראל לניהול מוניטין ברשת!

הוובינר ישודר ביום חמישי 9/7/2020 בשעה 11:00

עוד לא נרשמתם לוובינר? עשו זאת עכשיו:

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now