ניהול עמוד פייסבוק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

FACEBOOK-2אוקיי, אז הקמתם עמוד פייסבוק, הזמנתם אליו הרבה חברים, חלקם אפילו הצטרפו – עכשיו מה?

עמודי פייסבוק, בניגוד לאתרים אינפורמטיבים באינטרנט, חייבים לקיים פעילות מתמדת.

עם ממוצע של 180 חברים וכמה מאות של עמודי מותג בהם הוא חבר, הגולש הממוצע לא ישים לב לקיומם של תכנים בעמוד המותג לו עשה Like, אם לא תדאגו לקיים בו פעילות מתמדת.

את רובם של התכנים במדיה החברתית, שואב הגולש הממוצע מה”ניוז פיד” בעמוד הבית של פייסבוק. בכדי שלא ירוצו כזרם בלתי פוסק של מידע, קובעת המערכת את הרלוונטיות של התכנים לפי האינטראקציה אשר הם מושכים בהשוואה לעמודים אחרים. לכן: עמוד אפקטיבי הוא עמוד פעיל!

לאור העובדה שלא לכולם יש את היכולת, הזמן או הידע לנהל עמוד פייסבוק בצורה מתמדת, אנו מציעים לכם את התוכנית של eBrand לניהול עמודים:

  • אנו נייצר תוכן על ה- Wall ונפיץ אותו
  • ננהל שיחות עם הגולשים בעמוד
  • נענה להם לשאלות (במקרה הצורך – בהתייעצות מוקדמת עמכם)
  • ננהל תחרויות למשיכת קהל נוסף.
  • נעדכן את העמוד באופן יומיומי עם תכנים תדמיתיים ורלוונטיים לקידום המותג שלכם.

על פי תוכנית זו, העמוד הופך ליחידת שיווק ושירות לקוחות, המתאימה עצמה תוך ניתוח התנועה בעמוד (Facebook Insights) ותגובות הגולשים.

בנוסף, נבצע עבודות “תחזוקה” לעמוד, כגון: מחיקת ספאם, סינון תגובות לא ראויות או פוגעניות ועוד.

למידע נוסף על ניהול עמוד פייסבוק השאירו פרטיכם או צרו קשר ב: 03-5220118

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button