צפו בסרטון | איציק זיאת מסביר מתי כדאי לבצע פעילות ניהול מוניטין

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

שאלה שעולה בחלק מפגישות הייעוץ שאנחנו מעניקים ללקוחות בנוגע לניהול מוניטין ברשת היא: “זה זמן טוב להתחיל בפעילות כזו?”. ואכן, זו שאלה טובה, שהתשובה שלה משתנה בהתאם למספר פרמטרים. כמו כן, הדבר תלוי אם הלקוח הוא אישיות מפורסמת המרבה להופיע בתקשורת, או אדם אלמוני יחסית, ללא אזכורים ודיווחים רבים בתקשורת. 

לטובת העניין, איציק זיאת, סמנכ”ל eBrand, מציג בסרטון הבא מתי כדאי להתחיל בפעילות לניהול מוניטין בתוצאות החיפוש של Google, מה ההבדלים בין פרסונה מוכרת לאדם אנונימי, ועל הדרך מעניק גם טיפ קטן לניהול התראות וקבלת דיווחים על אזכורים חדשים בתוצאות החיפוש. 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: