יוסי בן דוד Vs יעלה מקליס: פותחים זירה ב- Google

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]אם חשבתם שמערכת הבחירות לרשויות המקומיות 2013 הסתיימה, כנראה שאתם לא גרים ביהוד-מונוסון, שם מתנהל דו קרב בסיבוב השני שיכריע מי יהיה ראש העירייה – יוסי בן דוד (המכהן) או עו”ד יעלה מקליס. אצלנו ב- eBrand אין עובדים שהם תושבי יהוד-מונסון, אבל תעמולת הבחירות תפסה את תשומת לבנו מסיבה אחרת.

כולם כבר יודעים שהעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של Google קובע רושם ראשוני  – במיוחד אם מדובר באנשי ציבור. מקליס לקחה את העניין צעד אחד קדימה ועשתה שימוש בתוצאות הראשונות ב-Google כחלק מתעמולת הבחירות נגד בן דוד.

הפרסום של מקליס על בן דוד (מתוך דף הפייסבוק של מקליס)
הפרסום של מקליס על בן דוד (מתוך דף הפייסבוק של מקליס)

מקליס פרסמה בדף הפייסבוק שלה תוצאות בולטות שמתקבלות ב-Google כאשר מחפשים את הצירוף “יוסי בן דוד יהוד” וכוללות מידע שלילי אודות ראש העיר המכהן, שנעצר לפני מספר חודשים בחשד לשוחד, מרמה והלבנת הון. פרטי הפרשה, מטבע הדברים, עלו לתוצאות המובילות בחיפוש אחר שמו ב-Google.

התוצאות הראשונות הן “תעודת זהות” בעיני הגולשים

מניסיוננו, אין ספק שגולשים מבינים שהתוצאות המתקבלות בעמוד הראשון ב-Google, מעבר לרושם הראשוני, הן חותמת אמינות שמספקת את המידע הרלוונטי על האדם או הארגון שהם חיפשו.

אותן תוצאות משפיעות על הגולשים, שבתת הכרתם (וברוב המקרים גם בצדק), נוצר הרושם כי זהו המידע החשוב ביותר שיש ברשת על אדם מסוים.

במקרה הספציפי הזה, גם אם מדובר בתוצאה אחת שלילית או בשתי תוצאות שליליות, הדבר עלול לגרום לנזק תדמיתי קשה בעיני הציבור.

הפרסום של מקליס אודות תוצאות החיפוש של בן דוד, מושך את העין ומהווה חומר תעמולה המשרת אותה, שכן אין לה צורך להרחיב מעבר לאזכורים הבעייתיים שמצאה. היא למעשה ניצלה את המצב הבעייתי של בן דוד ברשת על מנת לתקוף אותו.

 

מה יפתור את הבעיה במקרה של בן דוד?

לא ברור איך לראשעיר מוכר כמו בן דוד אין נוכחות חזקה ברשת וב-Google, במיוחד כאשר ישנם פרסומים שליליים אודותיו. במקרה הזה, אנו ב-eBrand יודעים כי אתר אינטרנט או דף פייסבוק אינם מספיקים. חשוב מאוד לקיים פעילות ניהול מוניטין.

בטווח הזמן המיידי, אין לבן דוד כל-כך מה לעשות כדי לשפר את המצב, שכן הבחירות ייערכו עוד יומיים. עם זאת, כדאי לו לחשוב לטווח ארוך וליצור תשתית אינטרנטית שתדע להתמודד ולהגן עליו בעת משבר נוסף עתידי. המקרה מעיד על כך שראוי לטפל בבעיה מראש לטווח הזמן הארוך, גם עבור אדם שאין לו אזכורים שליליים באינטרנט. כשזה נוגע לנוכחות אינטרנטית, כדאי מאוד להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now