איך אפשר לנהל כרטיס עסקי ב-Google ב-29 ש"ח בחודש? תשאלו את בזק

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
בזק- GMB- איברנד
לאחרונה נתקלנו בפרסום של חברת בזק המיועד לבעלי עסקים, בכותרת "בעלי עסקים, הכירו את GOOGLE MY BUSINESS". בדף הנחיתה המדובר, מפורט כי מדובר בכרטיס עסקי לקידום האתר ופרופיל העסק בתוצאות החיפוש של Google ועוזר להגיע להרבה יותר לקוחות. בדף הנחיתה הזה, נמנים גם היתרונות השונים של השירות – יותר נוכחות, מידע ושיחות.
 
אבל בואו נבחן קצת יותר לעומק את הפרסום של בזק. נתייחס תחילה לשם השירות: Google My Business. זה היה הכינוי של הכרטיס העסקי עד נובמבר 2021, כלומר עד לפני שנה וחצי. מאז, הכינוי שלו הוא Google Business Profile. אם בזק מתיימרים לתת שירות ייעודי בכרטיס העסק, ראוי שיקראו לכרטיס העסקי בשמו העדכני…

מה זה Google Business Profile?

נתייחס גם למחיר: 29 ש"ח + מע"מ לחודש למשך שנה (לא ביררנו, אבל ייתכן שהמחיר הזה יעלה אחרי שנה). בכל מקרה, מדובר בעלות נמוכה במיוחד, ונשאלת השאלה מה ניתן להשיג בעלות כזו, כאשר שכר המינימום השעתי כיום עומד על כ-30 ש"ח, וסביר כי בזק לא מציעים את השירות הזה לשם שמיים, אלא למטרת רווח. האם בבזק משקיעים פחות משעה בחודש בשירות הזה, ואם כן, מה האפקט שלו לבעלי עסקים שיבחרו לקבל אותו? בפרסום של בזק מדובר בניהול ביקורות, המלצות ועדכונים – לשם כך יש צורך בהרבה יותר מכמה דקות בחודש, זה ברור לכולם.

אנו ב-eBrand מציעים גם כן שירות ניהול Google Business Profile לבעלי עסקים ואף לרשתות המחזיקות במספר סניפים, אך ברור לנו שלא ניתן להציע את השירות הזה ולקבל תמורה ראויה, בעלות של 29 ש"ח + מע"מ בחודש. השירות שלנו כולל יצירת תוכן איכותי וממותג לעסק שעולה לכרטיס, מעניק ערך מוסף לגולש, נעשה בשיתוף פעולה עם בעלי העסק – וזה רק חלק אחד מסל השירותים שאנו מעניקים ללקוחות בכל הנוגע לכרטיס העסקי.

היתרון של eBrand

כמו כן, אנו פועלים יחד עם בעלי העסק לפתרון משברים בביקורות (למשל ביקורות בדירוג נמוך או לקוחות שמספרים על שירות רע שקיבלו), להגיב לכל ביקורת, לדווח ל-Google על ביקורות הנחשבות לשון הרע או כאלה החשודות כפיקטיביות. מעת לעת אנו מעדכנים את פרטי העסק, עונים לשאלות גולשים וכמובן בכל חודש שולחים דוח מפורט עם פרשנות מקצועית שלנו לבעלי העסק.
 
סביר כי השירות שמוענק על ידי בזק, כולל רק פתיחה או השתלטות על הכרטיס העסקי ב-Google – וספק אם יש בו ערך מוסף לבעלי העסקים. אימות הכרטיס מול Google או הענקת הגישה אלינו בשירות המוצע על ידינו, הן רק יריית הפתיחה של השירות מבחינתנו, שכולל ניהול אמיתי ומתמשך של הכרטיס.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button