מגישים הצעות מחיר ללקוחות? בקרוב תוכלו לעשות זאת דרך Google My Business

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בעלי בית עסק? עצמאיים? מגישים הצעות מחיר ללקוחותיכם טרם קבלת העבודה? אם עד כה, הצעות מחיר היו תהליך מסורבל של הכנסת הנתונים, הוצאת פלט הכולל שורת רווח, הדפסת ההצעה והגשה ללקוח, בקרוב תוכלו לשלוח הצעות מחיר במספר קליקים, ישירות ללקוח.

Google מעוניינת שעוד ועוד עסקים ובעלי מקצוע, ישתמשו בשירותיה השונים, ובעיקרם Google My Business. לפי התכנית העתידית, ברגע שהלקוח מחפש את השם מותג (ולא את השירות המבוקש), יתווסף לקופסת המיתוג בצד שמאל של תוצאות החיפוש בגוגל, כפתור מיוחד עם בקשה להצעת מחיר. אותו כפתור, יופיע בצבע כחול מתחת לדירוג הכוכבים של Google Reviews. גוגל מציעה לאותו בעל עסק או בעל מקצוע, להשיב בצורה אוטומטית ללקוח הצעת מחיר קבועה מראש, או לשלוח הצעה מותאמת אישית, על סמך הדרישות של הלקוח.

כמו כן, השירות החדש מאפשר הפעלה של תגובות אוטומטיות לשאלות, כמו שעות פתיחה, כתובת, שירותים מוצעים, ובכך לחסוך זמן בתפעול של שאלות טכניות.

קרדיט: Sterling Sky’s Joy Hawkins

כך תתמודדו עם הפיצ'ר החדש 

תחילה, אנו ממליצים לאמת את העסק בדף ה-'Google לעסק שלי', כולל מתן אפשרות לקבלת הודעות והתראות. לאחר מכן, מן הראוי שגוגל תרצה לקדם את הפיצ'ר החדש, ולכן צריך לקבל בצורה חיובית כל שינוי שיתרחש בו בזמן הקרוב (כאשר הוא יגיע לישראל). חשוב להבין, שגוגל מבצעת פה מהלך לטובת בעלי העסקים, והיא רוצה שהגולשים שמחפשים את שם העסק הספיציפי, יוכלו ליצור קשר בצורה מידיית ולקבל הצעת מחיר לגבי שירות מסוים (דרך שירות ההודעות האוטומטי).

מן הראוי, שאם אתה בעל עסק עם מתחרים רבים, לכולם יוצע השירות, אך עליך להיבדל מהמתחרים, ולהציע משהו שונה ואחר, כדי לזכות בלקוחות רבים. לעיתים, גם גישה אישית חמה יותר, מייצרת את ההבדל.

כרגע השירות נמצא בחיתוליו, והוא מוצע רק בחלקים מסוימים בארה"ב, והוא מוגדר כפיילוט ראשוני. 

מקור

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button