צפו: מהו כרטיס מידע ב-Google ואיך ניתן לנהל אותו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
הצהרת בעלות על כרטיס המידע של גוגל

אם חיפשתם בשנים האחרונות דמות מוכרת וציבורית, בטח שמתם לב לקופסת המיתוג בצד שמאל של תוצאות החיפוש. בטח גם ראיתם שחלק מהפרטים שמופיעים שם, נשאבים ממקורות אינטרנטיים כמו ויקיפדיה או מאגרי תמונות. 

בתוך קופסת המיתוג, ישנה אופציה להוסיף פרטים שונים, כולל לינקים, תמונות, ספרים, מאמרים וחומרים נוספים. איך מוסיפים ומנהלים את אותו כרטיס מידע? לשם כך, יש להצהיר בעלות על אותו כרטיס המידע הנושא את שמכם. קחו בחשבון שבד"כ כרטיס המידע הזה, מופיע לאנשים מוכרים, מפורסמים וציבוריים.

צפו במאור קפלנסקי מסביר על כרטיס המידע:

מי צריך הצהרת בעלות על כרטיס המידע?

הצהרת בעלות על כרטיס המידע חשובה עבור כל מי שיש לו אישיות מוכרת ומעוניין שהמידע המופיע תחת השם שלו בתוצאות החיפוש בכלל ובקופסת המידע בפרט, יהיה עדכני, רלוונטי וכמובן מחזק את המוניטין האישי והמקצועי, כמו:

למה צריך הצהרת בעלות על כרטיס המידע?

בעידן הדיגיטלי, אין דבר חשוב יותר מהמידע המופיע תחת שם המותג שלכם (במיוחד אם שם המותג הוא השם האישי שלכם). המידע שמופיע שם הוא הבסיס לניהול המוניטין באינטרנט והוא יכול ללוות את האישיות עוד הרבה שנים קדימה (שלא לומר לנצח).

אנשים שעושים קריירה המבוססת על השם שלהם (כמו אלה שברשימה למעלה), צריכים לשאוף עד כמה שניתן לשלוט המידע האינטרנטי שמופיע עליו.

פיצ'ר כרטיס המידע מאפשר להגיע לשליטה על המידע המופיע עליכם בתוצאות החיפוש של Google, על ידי הצהרת הבעלות. 

הצהרת בעלות על כרטיס מידע גוגל

אילו נתונים אפשר לשנות לאחר שאושרה הצהרת הבעלות?

ניתן להגיש בקשת עריכה/שינוי כמעט על כל מידע המופיע בכרטיס המידע (ראו רשימה לדוגמא), אך חשוב לציין כי יכולים Google אינו מתחייב לשנות את המידע לפי הבקשות (למרות שמהניסיון שלנו, הצעות העריכה התקבלו ב- 90% מהמקרים). 

בנוסף, חשוב לציין כי המידע אותו אנו מעוניינים לעשות, חייב להיות מבוסס על מקורות אינטרנטיים סמכותיים (כמו אתרי חדשות מוכרים, ויקיפדיה, IMBD, חנויות ספרים מוכרות, אינדקסים של שחקנים וספורטאים ועוד. 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button