חדש! הצגת מוצרים בתוך דף ה-Google My Business של העסק

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

כחלק מהעדכונים השוטפים על הפיצ'רים והאופציות החדשות במנועי החיפוש של גוגל, נתקלנו ללא התראה מוקדמת בתצוגת מוצרים חדשנית בדף ה-Google My Business של חברות ואתרי מסחר שונים. 

אבל עוד קודם לכן: מספר שנים שגוגל מציג לנו מוצרים שונים כשאנחנו מחפשים למשל "מכונת כביסה" או "שואב אבק" בגוגל. התוצאות הממומנות מופיעות בראש הדף, ולאחר מכן ניתן לראות תמונות שונות של המוצר שחיפשנו. 

אז מה החידוש?

לפני מספר שבועות, גוגל החלה בניסוי – בעלי דף עסקי ב-Google My Business, יכולים לפרסם בחלק מסוים בדף העסק, מוצרים שונים תחת קטגוריות שונות. כך למשל, חברת מוצרי התאורה "מחסני תאורה" מציגה קולקציות וסדרות שונות של מנורות וגופי תאורה שונים, כבר ישירות בדף העסק.

אותה תצוגה מופיעה בכל הסניפים של הרשת, כך שלא משנה באיזה סניף תבחרו – התצוגה של המוצרים קיימת. בעזרת אופציה זו, גוגל מעוניינת להציג יותר מידע על העסק, כך שתוכלו למצוא את המוצר המדויק שחיפשתם, כבר ישירות מדף ה-Google My Business של העסק.

לא רק מוצרים לבית

כחלק מהאופציה החדשה, גוגל מאפשרת גם לרופאים או למסעדות "לשתול" בדף העסק שירותים והצעות נרחבות לקהל הרחב. רופאים למשל, יכולים להכניס לינק ייעודי לקביעת פגישת ייעוץ או תור. מסעדות יכולות לפרסם את התפריט שלהם כבר בדף העסק, בלי הצורך של להיכנס לאתר ולחפש את התפריט. 

בקרוב, נפרסם כאן סרטון קצר על איך לפרסם שירותים ומוצרים בדף העסק בתוך Google My Business. לאחר צפייה בסרטון ההדרכה, גם אתם תוכלו להוסיף מבצעים, מוצרים ושירותים בתוך הדף, ולקבל חשיפה גדולה יותר ללקוחות פוטנציאלים. 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button