חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 תשובות לשאלות נפוצות על הדחקת אזכורים שליליים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

במהלך עבודת היומיום שלנו, פונים אלינו לא מעט אנשים בשאלות לגבי קמפיין הדחקת אזכורים שליליים בגוגל.

לאור העובדה שישנן שאלות אשר חוזרות על עצמן, ראינו לנכון לענות עליהן כאן, עבור אלה שתמיד רצו לדעת  – אבל לא העזו לשאול.

ריכזנו לפניכם 10 שאלות נפוצות שאנו מקבלים מאנשים המעוניינים בקמפיין מסוג זה. במידה ויש לכם שאלות נוספות – אתם מוזמנים להוסיף בשדה התגובה למטה.


1. כשאני כותב את השם שלי בגוגל, אני רואה דברים רעים בתוצאות החיפוש של Google – האם אפשר למחוק אותם?

מחיקת התכנים תלויה באתר בו הם פורסמו ובגוף העומד מאחוריהם. במידה והתוכן לא נכון (לשון הרע), או שמדובר בתוכן לא מעודכן והאתר בו הוא פורסם היינו גוף גדול (כמו YNET למשל), ניתן לשקול לפנות אליהם בבקשה להסרה. כמובן שלא תמיד ניתן לבצע מחיקת כתבות שליליות מגוגל, ועל כך בתשובה לשאלה הבאה.

2. האם אתם פונים לגוגל או לבעלי האתרים בדרישה להוריד את התוכן?

במקרים בהם ישנו חשד ללשון הרע או תכנים פוגעניים המכילים סקס, אלימות וכו', ניתן יהיה לפנות לגוגל (דרך הקישור הזה) אך אין התחייבות שהם אכן יסירו את התוכן וברוב המקרים (מהניסיון הרב שלנו) הסיכויים לכך נמוכים. פניה לבעלי אתרים פרטיים חייבת להיעשות רק לאחר שקילת המצב, מאחר ולפעמים הבקשה עשויה לגרום לתגובת נגד שתחמיר את המצב.

3. באילו מקומות אתם מכניסים את השם שלי?

במהלך קמפיין הדחקת אזכורים שליליים, אנו מפיצים את שמך בפלטפורמות תוכן רלוונטיות לתחום הספציפי בו העסק שלך או אתה כאדם פרטי פועל. כמו: אתרים עצמאיים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, אתרי שיתוף וידאו, מסמכים, מצגות, שיתוף קישורים, אינדקסים עסקיים ועוד.

4. אילו תכנים אתם מכניסים תחת השם שלי?

אנו מקפידים שהתוכן יהיה רלוונטי לתחום העיסוק או העניין שלך ולרוב יווצר בשיתוף פעולה חלקי או מלא שלך. המטרה היא לא רק "לדחוף תכנים", אלא להשתמש בפעולה לצורך מיתוג אישי או עסקי רלוונטי שלך תחת שמך.

5. כמה עולה קמפיין הדחקת אזכורים שליליים?

לקמפיין ההדחקה ישנם מספר גורמים המשפיעים על התמחור, עליהם ניתן ללמוד כאן.

6. כמה זמן נמשך קמפיין הדחקת אזכורים שליליים?

קמפיין הדחקת אזכורים שליליים או מחיקת כתבות שליליות נמשך חצי שנה לפחות. בכדי שהתוצאות יהיו איכותיות ויציבות, לרוב יש לנהל את הקמפיין במשך כשנה – שנה וחצי. גם אם האזכור השלילי הודחק במהרה, יש להמשיך בקמפיין זמן סביר, בכדי להבטיח את יציבותן של הפלטפורמות החיוביות בתוצאות הראשונות ועמידותן כנגד האזכור שהודחק ובמקרים מסוימים על מנת להגביר את האפקט השיווקי שנוצר.

7. מה נדרש ממני במהלך הקמפיין?

בכדי שהקמפיין ידחיק בהצלחה את האזכורים השליליים ובכדי שניהול המוניטין שלך ברשת יציג תמונה איכותית ואמינה שלך, אנו ממליצים על שיתוף פעולה רב ככל האפשר ומעורבות בהכנת התכנים. ככל ששיתוף הפעולה רב יותר, כך איכות התכנים תהיה גבוהה יותר ותדמיתך ברשת תשתפר. בדרך כלל השיתוף הפעולה המינימלי הנדרש הוא של כחצי שעה-שעה בשבוע.

8. האם ישנה אחריות על ביצועי הקמפיין?

לאור העובדה כי הקמפיין מתבצע בתוך מסגרת של צד ג' (מנוע החיפוש של גוגל) ואל מול הפלטפורמות המכילות את האזכורים השליליים (בלוגים, אתרי חדשות וכו'), אשר אין לנו עליהן שליטה, אין אנו יכולים להבטיח אחריות לתוצאות הקמפיין. לזכותנו עומדים עשרות קמפיינים למחיקת כתבות שליליות או אזכורים שליליים, עם אחוזי הצלחה כמעט משולמים, שנותנים לנו הביטחון כי השיטה שלנו – אכן נושאת עמה פירות נאים בהחלט.

9. הצלחתם לדחוק את האזכורים השליליים שלי. מה הלאה?

ברוב המקרים, אנו ממשיכים בפעילות אינטרנטית שנועדה להגביר את האפקט השיווקי שהתקבל מקמפיין הדחקת האזכורים השליליים. במקרה כזה, אנו שמים יותר דגש על יצירת תנועת גולשים, חשיפה והנעה לפעולה, במטרה לתרגם זאת ללקוחות או מכירה.

10. יש לי אזכורים שליליים, אך אינני רוצה שידעו כי נקטתי בפעולה אקטיבית באמצעותכם להדחקתם. מה לעשות?

היות ואנו מודעים לרגישות שישנה במקרים מסויימים לאנשים או חברות המעוניינים בשירות זה, אנו מקפידים לנסח הסכם סודיות, אשר נועד לשמור על הדיסקרטיות של הקמפיין.

לשאלות נוספות אודות מחיקת כתבות שליליות מגוגל, פרטים נוספים והצעת מחיר, צרו עמנו קשר עוד היום באמצעות הטופס שבצד!

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button