האתר שלכם נפל ב-Google? הגרף הזה יעזור לכם להבין למה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

ביום בהיר אחד גיליתם שהאתר שלכם ירד בתוצאות החיפוש של Google. מספר הפניות שתקבלו יהיו קטן יותר, פחות גולשים ייחשפו לאתר ואתם תצטרכו לבצע צעדים כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו.

Google משנה את האלגוריתם שלו מאות פעמים בכל שנה, ובכל פעם שמבוצע שינוי, יש סיכוי שהוא ישפיע לרעה על תוצאות החיפוש בדרכים שונות. כלי בשם Ranger Rank Risk Index יכול לזהות את התנודות האלה ולמדוד אותן ברגע שהן מתרחשות, על פי כתובת האתר ומילות המפתח הרלוונטיות שלכם. כך, ניתן לזהות תוצאות שליליות ולטפל בהן במהירות.

rank-rangerהכלי חוקר כיצד משתנות התוצאות דרך האלגוריתם של Google. בכל שנה, משחררת Google עדכונים רבים לאלגוריתם. ישנם עדכונים מדוברים שמפורסמים בתקשורת, אבל גם עדכונים קטנים עלולים לסכן את הדירוג שלכם. באמצעות הכלי החדש, ניתן לנטר באופן יומיומי ומקיף, שינויים באלגוריתם של Google, מיד עם העדכונים שמבוצעים. ככל שתדעו על שינויים מוקדם יותר, כך תוכלו לטפל בסיכון בצורה יעילה יותר.

ממה מורכב הגרף?

המספרים שמוצגים בגרפים מייצגים את השינוי בדירוג בתאריך מסוים. ככל שמדד הסיכון גבוה יותר, זהו סימן לכך שהדירוגים ב-Google השתנו. הצבעים מעידים על רמת הסיכון: הצבע האדום מייצג סכנה גבוהה שמצריכה פעולה כדי לשפר את התוצאות, ואילו צבעי הירוק והכחול מסמלים סכנה נמוכה.

כך נראה הגרף שיוכל לסייע לכם:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now