4 כלים מעניינים ליצירת תוכן ויזואלי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

כשאומרים תוכן באינטרנט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למאמרי טקסט. אם אתם רוצים להשיג אפקט מהתוכן האינטרנטי שלכם (בין אם זה לצרכי תדמית, שיווק או ניהול מוניטין) עליכם להיעזר גם באלמנטים ויזואליים, שילוו את הטקסט (כמו המצגת שלפניכם) – ולעתים יהוו את התוכן עצמו.

למה ואיך יוצרים אלמנטים ויזואליים לתוכן?

האלמנטים הויזואליים מעניקים לתוכן את המימד הנוסף שגורם לו לבלוט ולעניין את הגולש. התוכן האינטרנטי נצרך היום מהר ולעיתים בצורה אינטואיטיבית. אנו לא צורכים אותו רק כשאנחנו מול המחשב במשרד או בבית, אלא גם כשאנחנו עומדים באוטובוס, בתור לדואר או יושבים בשירותים. על כן, יש חשיבות לכך שהוא יהיה קליט, זכיר ובולט – ובדיוק לשם כך חשוב להשתמש באלמנטים הויזואליים.

טוב לדעת שהיום לא חייבים להיות גרפיקאים או עורכי וידאו, על מנת לייצר תוכן ויזואלי מושך. לשמחתנו, יש באינטרנט מספר רב של כלים המאפשרים לנו ליצור את האלמנטים האלה בצורה פשוטה, ידידותית ומהירה.

בחרנו להציג בפניכם 4 כלים כאלה, שמשמשים אותנו ב- eBrand כחלק מהפעילות השוטפת שלנו, שלעתים קרובות מתבססת על תוכן:

לפניכם מצגת עם חמישה 5 כלים יעילים ושימושיים ליצירת תוכן ויזואלי:

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now