4 כלים מעניינים ליצירת תוכן ויזואלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

כשאומרים תוכן באינטרנט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למאמרי טקסט. אם אתם רוצים להשיג אפקט מהתוכן האינטרנטי שלכם (בין אם זה לצרכי תדמית, שיווק או ניהול מוניטין) עליכם להיעזר גם באלמנטים ויזואליים, שילוו את הטקסט (כמו המצגת שלפניכם) – ולעתים יהוו את התוכן עצמו.

למה ואיך יוצרים אלמנטים ויזואליים לתוכן?

האלמנטים הויזואליים מעניקים לתוכן את המימד הנוסף שגורם לו לבלוט ולעניין את הגולש. התוכן האינטרנטי נצרך היום מהר ולעיתים בצורה אינטואיטיבית. אנו לא צורכים אותו רק כשאנחנו מול המחשב במשרד או בבית, אלא גם כשאנחנו עומדים באוטובוס, בתור לדואר או יושבים בשירותים. על כן, יש חשיבות לכך שהוא יהיה קליט, זכיר ובולט – ובדיוק לשם כך חשוב להשתמש באלמנטים הויזואליים.

טוב לדעת שהיום לא חייבים להיות גרפיקאים או עורכי וידאו, על מנת לייצר תוכן ויזואלי מושך. לשמחתנו, יש באינטרנט מספר רב של כלים המאפשרים לנו ליצור את האלמנטים האלה בצורה פשוטה, ידידותית ומהירה.

בחרנו להציג בפניכם 4 כלים כאלה, שמשמשים אותנו ב- eBrand כחלק מהפעילות השוטפת שלנו, שלעתים קרובות מתבססת על תוכן:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button