5 סיבות למה כדאי לפרסם כתבות באתרי תוכן מובילים לטובת המוניטין באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

אחד מהאלמנטים המרכזיים בניהול מוניטין באינטרנט, הוא יצירת נוכחות חיובית עם שליטה על ידי שימוש באתרים העצמאיים ופלטפורמות שיתופיות, שתתבטא בתוצאות החיפוש תחת שם המותג או הבן אדם.

אולם, לאחרונה (בעקבות עדכונים באלגוריתם של Google), חשוב מאוד גם לשלב נוכחות באתרים חזקים, במיוחד אתרי תוכן מובילים, שחזקים בתוצאות החיפוש כמו NRG, דה מרקר, גלובס, walla, ynet.

אמנם, באתרים חיצוניים יש לנו, כמנהלי הקמפיין, פחות שליטה על מה שנעשה, מאשר אתרים ופלטפורמות ששייכים ללקוח, אבל מדובר ביצירת נכס אינטרנטי חשוב מאין כמותו. כמו כן, כיום אתרי התוכן המובילים פתוחים יותר מתמיד לפרסם כתבות תוכן בתשלום, כי הם מחפשים מקורות הכנסה שיכסו על תוצאות “חוסם הפרסומות” (ADBLOCKER).

אז למה כדאי לכם לפרסם כתבות באתרי תוכן מובילים?

fdgdfg1. חוזק בתוצאות החיפוש של Google

המטרה בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט היא לטפס לראש תוצאות החיפוש תחת שמו של מותג (אדם/חברה/ארגון) עם עמודים חיוביים ורלוונטיים וכך להדחיק אזכורים שליליים או לא רלוונטיים למטה.

על מנת לעשות זאת יש לייצר לינקים ש- Google מחשיבה אותם כלינקים בדירוג גבוה. הנוסחה המדויקת של מה הופך לינק לכזה, אף אחד לא יודע, אך ניתן לומר בברור שלינקים השייכים לאתר תוכן מוביל, סמכותי עם הרבה טראפיק, יהיו לינקים שמדורגים גבוה. כראייה לכך, אם תחשפו מותגים ושמות ב- Google’ תיווכחו כי כי בעמוד הראשון יש תוצאות מאתרים אלו, כמובן בתנאי שפורסם אייטם רלוונטי בעניין.

בהקשר זה חשוב לציין, כי אתרי התוכן המובילים נכנסים לאיזור Google News, כך שקיים סיכוי לא רע, שאייטם יופיע ביומיים-שלושה לאחר פרסומו בצורה בולטת בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

2. חשיפה

אתרי תוכן, שמקבלים תנועת גולשים גבוהה, יוצרים באופן טבעי חשיפה וקליקים, שהיה קשה להגיע אליה באמצעות בלוג או אתר תדמית. כתוצאה מכך גם הכתבה שפורסמה באתר התוכן המוביל תתחזק, וגם תוביל לכניסות לאתרים שבשליטת המפרסם. לדוגמה, אם גניקולוג בכיר מפרסם כתבה במאקו על הריון לאחר גיל 40, הכתבה תופיע בעמוד הראשון תחת חיפוש שמו ב- Google, וגם יכולה להוביל לכניסות לאתר הבית שלו, לבלוג, לפייסבוק וכדומה.

בנוסף, ברגע שכתבה מתפרסמת באתר תוכן מוביל, היא נכללת בפלטפורמת הצגת התוכן אאוטבריין. מדובר למעשה בפלטפורמה שמציעה הן למפרסמים והן לבעלי האתרים המובילים, לשלב המלצות על כתבות שנכנסו לאאוטבריין, בסוף של כל כתבה. באופן זה, זוכה הכתבה להרבה מאוד חשיפה במגוון אתרים.

3. מיתוג

כאשר מחפשים ב-Google שם של איש עסקים, איש מקצוע או מותג מסוים, מקבלים מגוון רחב של תוצאות. כאשר יש תוצאה מתוך אתרי תוכן מובילים כמו דה מרקר, גלובס, walla, ynet, הדבר משדר רושם וממתג את מושא החיפוש. לדוגמא אם נחפש יועץ השקעות או חברת משכנתאות ספציפיים ונראה כי החברה צוטטה בכתבה ב-YNET, הדבר יוסיף למקצועיות ולמיתוג שלה בצורה משמעותית ועל כן, ייצור עוד פניות והקלקות.

4. אמינות

בדומה למיתוג, הופעה של שם החברה או האדם באתר תוכן מוביל בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ב- Google, מוסיף מימד של אמינות ומקצועיות. לדוגמא, אם עורך דין או רופא יפרסמו כתבה ב-walla, וכאשר מחפשים את שמם, הכתבה תופיע בעמוד הראשון, הדבר יוסיף לאמינות של עורך הדין או הרופא ויאפשר לגולש לחוש ביטחון רב יותר ליצור עמו קשר.

5. יתרון על המתחרים

טכניקת פרסום כתבות ממומנות באתרי תוכן מובילים היא טכניקה חדשה יחסית ולכן מרבית הסיכויים שלמתחרים העיקריים שלכם בזירה האינטרנטית אין עדיין אזכורים באתרים אלו. באמצעות פרסום מאמר מקצועי או חוויתי באתר תוכן מוביל בישראל, תוכלו להקנות לעצמכם יתרון בולט ומשמעותי על פני המתחרים שלכם.

לסיכום, פרסום כתבות באתרי תוכן מובילים יכול להיות גורם משמעותי בקמפיין פרסום או בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט. הדבר יכול לשדרג את המיתוג והאמניות של הלקוח או המוצר, להקנות יתרון על פני המתחרים, להביא ליותר חשיפות ולתפקד כנכס אינטרנטי שיועיל לעוד שנים ארוכות. עם זאת יש לזכור כי פרסום כתבות אלו מאפשרות טוקבקים ותגובות שלא ניתנים לשליטה ולכן, כדאי לנקוט בפעולה זו לאחר ייעוץ מקצועי ובהתחשב בכל מרכיבי ויעדי הקמפיין.

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד

צוות האתר של איברנד מביא לכם משתמשי האתר את כל המידע על ניהול מוניטין באינטרנט: מגמות, מחקרים, נתונים מעניינים ועוד. כמי שהיו הראשונים בתחום בישראל, אנו מתעדכנים כל העת בחידושים בתחום ניהול המוניטין לאנשים ולעסקים בתוצאות החיפוש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Button