צפו: 7 טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

צפו בסרטון 7 טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות באינטרנט:

 

מוניטין העסק שלכם נפגע? לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם ביקורות שליליות ולמנוע משברים.

לספור עד 10 ולהשלים עם זה
ביקורת שלילית יכולה לגרום לכל אדם לכעוס ולהיכנס למגננה. כדאי לגלות איפוק ולהימנע מוויכוחים מיותרים.

הגיבו במהירות
אם כואב ללקוח שלך, הוא מחפש פתרון לבעיה. עליך לתת לו אותו ומהר ולמנוע משבר אפשרי.

הגב באופן אישי ולטובת הלקוח
הלקוחות שלך רוצים לדעת שיש מישהו שמקשיב ודואג גם לאינטרס שלהם. חשוב לזכור כי יחס אישי בונה אמון.

הגב בקצרה וצור קשר טלפונית
על מנת לתת יחס אישי ושהדיאלוג מול הלקוח לא יתפרסם ברבים.

השתמשו בתסריטי שיחה
הכינו תשובות מוכנות מראש לכל משבר צפוי עם לקוח והנחו את עובדיכם באלו מקרים להשתמש בהם.

גישה פרו אקטיבית מונעת
רוב התלונות מגיעות מהרשתות החברתיות – עליכם להיות שם, להתייחס לבעיה ולהקדים תרופה למכה.

גייס עזרה מקצועית
עליך להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב – לנהל. פנה לאנשי מקצוע שיוכלו לנהל את חוות הדעת בשמך.

גייס עזרה מקצועית לניהול מוניטין באינטרנט
גייס עזרה מקצועית לניהול מוניטין באינטרנט והתמודדות עם משברים

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

Call Now Button

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר “לעזרת השם” של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים: