דף הבית » צפו: איך להתמודד עם ביקורות שליליות ב-Google My Business?

צפו: איך להתמודד עם ביקורות שליליות ב-Google My Business?

בעלי עסקים רבים לא יודעים כיצד "לאכול" את Google My Business (העסק שלי בגוגל), השירות המתפתח של Google. מצד אחד, זה מאפשר לבעל העסק לייצר חשיפה אינטרנטית, לחזק את המיתוג וכמובן להיות "על המפה" (תרתי משמע…).

מצד שני, השירות מאפשר לגולשים להשאיר על העסק ביקורות, שמטבע הדברים, חלקן (ולפעמים גם רובן…) שליליות, או גרוע מכך – שליליות ומזויפות. 

אז מה עושים?

בסרטון שלפנינו, איציק זיאת, סמנכ"ל eBrand, מסביר בקצרה על המשמעות של השירות Google My Business, איך מושפע הדירוג ואיך ניתן להתמודד.

צפו במצגת

שיתוף עמוד:
עד כמה העמוד רלוונטי עבורך?

/ 5.

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button