צפו: איך להתמודד עם ביקורות שליליות ב-Google My Business?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

בעלי עסקים רבים לא יודעים כיצד “לאכול” את Google My Business (העסק שלי בגוגל), השירות המתפתח של Google. מצד אחד, זה מאפשר לבעל העסק לייצר חשיפה אינטרנטית, לחזק את המיתוג וכמובן להיות “על המפה” (תרתי משמע…).

מצד שני, השירות מאפשר לגולשים להשאיר על העסק ביקורות, שמטבע הדברים, חלקן (ולפעמים גם רובן…) שליליות, או גרוע מכך – שליליות ומזויפות. 

אז מה עושים?

בסרטון שלפנינו, איציק זיאת, סמנכ”ל eBrand, מסביר בקצרה על המשמעות של השירות Google My Business, איך מושפע הדירוג ואיך ניתן להתמודד.

צפו במצגת

מאור קפלנסקי

מאור קפלנסקי

עיתונאי לשעבר, בלוגר, יועץ, מרצה ומשווק אינטרנטי שזכה להכרה מקומית ובינלאומית בתחום המיתוג האישי וניהול המוניטין באינטרנט. מנכ”ל ומייסד eBrand – ניהול מוניטין באינטרנט. בנוסף לניהול eBrand משנת 2008 והובלת מאות פרויקטים מוצלחים, קפלנסקי מעביר הרצאות בנושא ניהול מוניטין באינטרנט לחברות, ארגונים, בעלי עסקים ועוד.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now