והרי החדשות: איך להכניס את האתר שלך ל-Google News?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

צריכת החדשות עברה כבר מזמן מהעיתון המודפס לרשת האינטרנט. אז נכון, עדיין אי אפשר להספיד את הפרינט וכבודו במקומו מונח. לריח הנייר עדיין יש סנטימנטים משלו, אבל חוש הריח בלבד לא גורם לנו להפסיק לצרוך חדשות 24/7 דרך האינטרנט. אינספור התראות, פושים, קליקבייטים וכותרות מושכות מתחרים על תשומת ליבנו ועל הזמן המוגבל שיש לנו במהלך היום.

בשל כך, אם אתם מעוניינים בניהול מוניטין מוצלח עבורכם או עבור העסק שלכם, הנוכחות שלכם ב-Google חשובה לא רק בתוצאות החיפוש באופן כללי, אלא באופן פרטני בשירות החדשות Google News. רוצה לדעת איך להכניס את האתר שלך ל-Google News? באתר SEJ סיפקו מדריך קצר, אשר עיקרו מובא לפניכם.

ועיקרן תחילה

ב-2019 גוגל הצהירה כי כל אתר יכול להיכנס לתוצאות החיפוש ב-Google News אם יצליח "לייצר תוכן באיכות גבוהה ולמלא אחר הדרישות של מדיניות התוכן ב-Google News". אז מה אומר בפועל הניסוח המעורפל הזה?

כדי לענות על השאלה הזאת צריך להבין מהו Google News (גוגל ניוז). השירות הזה הוא בעצם מנוע חיפוש שסורק כל העת חדשות ברשת האינטרנט, אוסף אותם ומרכז את הכותרות והתכנים ממקורות ברחבי העולם. המיקום נקבע לפי מספר פרמטרים מותאמים אישית כמו העדפות של המשתמש, תחומי העניין שלו וגם על פי פרמטרים קבועים כמו רלוונטיות, תדירות עדכון ורמת סמכות ואמינות של המקור. התוצאות נמצאות בעמוד של Google News, אך משולבות גם בחיפוש הרגיל של Google.

לדוגמה, כך נראה העמוד הראשי של Google News:

אז איך מגיעים לשם?

כללי – גם אם האתר שלכם הוא לא אתר חדשות, אפשר להגיע ל-Google News (גוגל ניוז). כדאי לעשות את זה על מנת להגדיל את החשיפה וכמובן ליצור נוכחות ראשונית באינטרנט או לתחזק אותה אם אתם כבר נמצאים שם במשך זמן מה. מומלץ לייצר תוכן עדכני ורלוונטי שיעניין את הגולשים ויגרום ל-Google להציג את האתר שלכם גם אם הוא לא אתר חדשות. בחרו תוכן הקשור לתחום בו עוסק האתר וצרו בלוג או פיד חדשות שיתעדכן באתר באופן קבוע ושייסרק על ידי גוגל.

איכות התוכן – התוכן צריך להיות מקורי וקריא. אל תעתיקו ממקומות אחרים. מותר לקחת השראה, להעתיק אסור. רצוי לשלב דעה של מומחים באותו תחום על מנת להגדיל את הסיכוי להיכנס לעמודים הראשונים או לשירות באופן כללי.

טכני – אל תכניסו מסמכים בפורמטים שונים כמו PDF אלא כתבו את הטקסט באתר עצמו ב-HTML. הדומיין צריך להיות ניתן לסריקה על ידי מנוע החיפוש של Google, אחרת לא תהיה אפשרות להציג אותו. לסיכום, ניתן לומר כי מדובר במשימה לא פשוטה, אך אם תיישמו את הכללים אולי תגיעו בעתיד למיקום גבוה ב-Google News.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button