מדריך | כך תדווחו על תגובות לא הולמות ב-Google Reviews

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
שליחה במייל
שיתוף ב print
הדפסה

בזמן האחרון, מגיעים אלינו לקוחות המנהלים דפי עסקיים ב-Google Reviews, וטוענים כי הם מחפשים פתרון לדיווח וטיפול בתגובות שליליות, תגובות נאצה ותגובות הפוגעות דרמטית בעסק, בזדון. הם עצמם אינם יודעים כיצד לטפל במקרים הללו, אך הם דורשים פתרון מידיי, כיוון שהביקורות הללו פוגעות בעסק עצמו. לשם כך, יצרנו מדריך קצר וקליל, המציג כיצד ניתן לדווח לגוגל, על ביקורות לא הולמות, המופיעות בדף העסק ב-Google Reviews.

כזכור, כל אחד יכול להשאיר תגובה לכל בית עסק ב-Google Reviews, אך לעיתים, היד על המקלדת חריפה מדי, או שהתגובות שקריות, פוגעות, מעליבות ואינן ראויות לפרסום. לשם כך, נועדה האפשרות לדווח על התגובה כ”תגובה לא הולמת”.

תום רוזנשטרום

תום רוזנשטרום

מנהל פרויקטים ותוכן בעל ניסיון של שנים בכתיבת וביצירת תוכן טקסטואלי, וצילום ועריכה של סרטים. סטודנט לתואר ראשון BA במדעי המדינה ויחסים בינ”ל מטעם האוניברסיטה הפתוחה. כותב ובוחן מספר שנים באתר השוואת המחירים ZAP ובאתר הטכנולוגיה Wisebuy. הצטרף בשנת 2018 לצוות ב-eBrand בתור מנהל תוכן, ולאחר מכן החל לנהל פרויקטים העוסקים בניהול מוניטין ובשיווק דיגיטלי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

eBrand בפייסבוק

Call Now Buttonחייגו עכשיו | Call Now