צפו: ניתוח מוניטין אינטרנטי בתוצאות החיפוש – ד"ר דב קליין

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

סביר להניח כי כל מי שהתעניין בתחום הניתוחים הפלסטיים, הכיר או שמע על ד"ר דב קליין, מנתח פלסטי מומחה ומנהל מרפאה לאסתטיקה רפואית במרכז רפואי אסף הרופא. במסגרת הרצאה בחברת eBrand על ניתוח מוניטין בתוצאות החיפוש בגוגל, הועלו מספר סוגיות לשימור ולשיפור הנוכחות האינטרנטית של ד"ר דב קליין.

 

צפו בסרטון ניתוח מוניטין של ד"ר דב קליין:

מדי חודש, אנו עורכים במשרדנו ניתוח מוניטין אודות חברות, ארגונים ובעלי עסקים בתוצאות החיפוש של Google. הפעם, החלטנו להתמקד במוניטין האישי והעסקי של ד"ר דב קליין.

ניתוח תוצאות החיפוש בגוגל

בראש העמוד הראשון בגוגל ניתן לראות כי התוצאות הראשונות מפנות את המשתמשים אל אתר הבית והערך הויקיפדי של ד"ר קליין. לאחר מכן ניתן לראות מספר אזכורים שליליים מהתקשורת על תביעות ונזיקין. השליטה העיקרית של שם המותג מתבצעת בעמוד הראשון בגוגל, לכן גם לד"ר קליין, יכולה לעזור עבודת ניהול מוניטין בגוגל.

 

אתר הבית של ד"ר קליין – בנוי נכון למיתוג האישי

אתר הבית בנוי היטב ושם דגש על המיתוג האישי של ד"ר קליין. מדובר באתר ותיק המקודם בתוצאות החיפוש בגוגל במספר ביטויי מפתח חזקים ורלוונטיים לתחום העיסוק שלו. השילוב הנכון שבין עבודת הקידום שנעשתה באתר לבין המיתוג העסקי-אישי של ד"ר דב קליין הוא זה שמביא תנועה גבוהה לאתר הבית.

 

ערך בויקיפדיה – מיתוג ללא שליטה

כתיבת ערך בויקיפדיה יכולה לתרום רבות לניהול המוניטין של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל. החיסרון בדבר הוא למעשה אובדן השליטה על ניהול הערך, שיכול להציג אזכורים חיוביים ושליליים גם יחד. בערך הויקיפדי של ד"ר קליין ניתן לראות כי מדובר באדם חשוב, מוערך ובולט בתחומו. כמו כן, ניתן לראות כי בוצעו מספר גרסאות עריכה וכי ישנה הערה המצביעה על ערך פרסומי הנדרש לשכתוב.

 

אייטם חיובי ב-MAKO – כתבה מפרגנת על ד"ר קליין

באתר מאקו פורסמה כתבה מפרגנת מתוך הסדרה "אנשים", תכנית לסיקור אישיים הידועים בציבור. בכתבה אוזכרו המפורסמים המטופלים, ועבודתו המקצועית של ד"ר קליין. נראה כי ככל הנראה מדובר בכתבה בהזמנה אישית התורמת רבות למיתוג האישי ולניהול המוניטין העסקי.

 

אייטם שלילי בגלובס – אזכור שליליים ולא מפרגן

החל מהתוצאה החמישית בגוגל, ניתן כבר לראות את האזכורים השליליים. הכתבה שפורסמה בגלובס מציגה תביעה של לקוחה על סך 78 מיליון שקל שהתלוננה על כך שד"ר קליין אינו מבצע את הניתוחים בעצמו. מדובר באזכור שבהחלט ראוי לדחוק בתוצאות החיפוש כדי ליצור תדמית חיובית יותר.

 

עמוד Facebook – "מנוהל היטב עם 20K חברים"

עמוד הפייסבוק מנוהל היטב ומשלב הרבה תוכן וויזואלי, סרטוני הסבר, סרטוני טיפולים, אייטמים מגוונים מהתקשורת ו-20,000 אוהדים.
בסה"כ עבודה טובה שבונה נוכחות אינטרנטית מקצועית עבור ד"ר קליין.

 

אייטם שלילי ב-YNET – אייטם בהזמנה שנוצר מהתביעה

האייטם השלילי ב-YNET שנוצר מהתביעה מאזכר את התביעה על הרשלנות בניתוח של ד"ר קליין
אך אינו מפרט מה קרה עם התביעה הזאת או איך היא נסגרה. אין אייטמים חדשים שנכתבו בעקבות האזכור השלילי המדווחים על עדכונים בסטטוס התביעה.

 

אייטם נייטראלי בכלכליסט – "כנראה שעדיף בלעדיו"

בעקבות תביעתו של ד"ר קליין את רשת פרופורציה, פסק בית המשפט כי אלו יחויבו לשלם לו 50 אלף שקל.
בית המשפט המחוזי קבע כי ד"ר קליין חויב להחזיר את מלוא הסכום חזרה.

 

עמוד ברדיו רדיוס – "תכניות הרדיו מפספסות את פוטנציאל המיתוג"

מבנה האייטמים בעמוד רדיו רדיוס, אינו מותאם לגוגל ולכן אינו מציג את עמודי התכנית בתוצאות החיפוש. לכן, תוצאות החיפוש של ד"ר קליין ברדיו רדיוס, אינן מצליחות למלא את מטרתן העיקרית לבניית המיתוג והמוניטין של ד"ר קליין.

 

קופסת Knowledge Graph – "נכס נדל"ן מקצועי לניהול מוניטין"

תוצאה חיובית הבונה נוכחות אינטרנטית מקצועית.  "גרף הידע של גוגל הנו נכס נדל"ן מקצועי לניהול מוניטין". גרף הידע מאפשר למשתמשים לצפות במידע הכי רלוונטי אודות ד"ר קליין, הכולל טקסט אודות, תמונות ומיקום המרכז הרפואי שבבעלותו.

 

צפו במצגת שהכנו על הנושא:

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button