חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפו: איך להתמודד עם ביקורות שליליות ב-Google My Business?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

בעלי עסקים רבים לא יודעים כיצד "לאכול" את Google My Business (העסק שלי בגוגל), השירות המתפתח של Google. מצד אחד, זה מאפשר לבעל העסק לייצר חשיפה אינטרנטית, לחזק את המיתוג וכמובן להיות "על המפה" (תרתי משמע…).

מצד שני, השירות מאפשר לגולשים להשאיר על העסק ביקורות, שמטבע הדברים, חלקן (ולפעמים גם רובן…) שליליות, או גרוע מכך – שליליות ומזויפות. 

אז מה עושים?

בסרטון שלפנינו, איציק זיאת, סמנכ"ל eBrand, מסביר בקצרה על המשמעות של השירות Google My Business, איך מושפע הדירוג ואיך ניתן להתמודד.

צפו במצגת

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button